avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1080 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
iuli_c a scris:

termenul in care poate fi introdusa contestatia in anulare este de (procedura penala)

a.30 de zile de la inceperea executarii dispozitiilor civile pt partea responsabila civilmente
b.10 zile de la data cand persoana impotriva careia se face executarea a luat cunostinta de hotararea a carei anulare se cere
c.oricand ,pt persoana vatamata ,cand se invoca faptul ca impotriva unei persoane s-au pronuntat 2 hotarari definitive pt aceeasi fapta

b
iuli_c a scris:

termenul in care poate fi introdusa contestatia in anulare este de (procedura penala)

a.30 de zile de la inceperea executarii dispozitiilor civile pt partea responsabila civilmente
b.10 zile de la data cand persoana impotriva careia se face executarea a luat cunostinta de hotararea a carei anulare se cere
c.oricand ,pt persoana vatamata ,cand se invoca faptul ca impotriva unei persoane s-au pronuntat 2 hotarari definitive pt aceeasi fapta

B
barem b
buna seara.