avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1309 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
catalin1980 a scris:

tedddybear a scris:

in materia rezolutiunii

a.rezolutiunea poate avea loc numai pt o parte a contractului numai dc executarea este divizibila
b.in cazul contractului plurilateral,neindeplinirea de catre una dintre parti a obligatiei atrage intotdeauna rezolutiunea contractului fata de celelalte parti
c.creditorul are dreptul la rezolutiune ,chiar si atunci cand neexecutarea este de mica insemnatate
d.niciuna

A-da
B-nu atrage rezolutiunea,cu exceptia situatiei in care prestatia trebuia sa fie considerate esentiala,deci NU
C-doar la reziliere merge si nu la rezolutiune,deci NU

corect
se vor produce efectele platii nedatorate

a.numai daca plata s-a facut din eroare ,solvensul considerandu-se debitor al accipiensului
b.daca solvensul efectueaza o plata in temeiul unei obligatii lovite de nulitate
c.si pt ceea ce s-a platit cu titlu de gestiune de afaceri
d.niciuna
catalin1980 a scris:

Intrebare: