avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 935 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Cheltuielile asociatiei de proprietari
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Cheltuielile asociatiei de proprietari

1. Fondul de penalitati si/sau fondul de reparatii poate fi folosit pentru schimbarea cutiilor postale?
2. Domiciliez intrun imobil (C.I. la aceasta adresa) si detin procura de administrare a imobilului. Pot sa solicit accesul la documentele asociatiei de proprietari cf. L 230/2007?
Fondul de reparatii poate fi folosit pentru schimbarea cutiilor postale!
Daca aveti procura de administrare a imobilului consider ca aveti dreptul de a avea acces la documentele asociatiei, fiind de esenta dreptului dvs. de administrare!
Avand in vedere ca nu e vorba de o suma mare, schimbarea cutiilor postale poate fi trecuta la intretinerea lunii curente iar nu consumand din fondurile asociatiei. Bineinteles, acest lucru se face cu aprobarea comitetului asociatiei sau chiar in urma unei adunari generale.
Ultima modificare: Sâmbătă, 15 Februarie 2014
Iulian MANEA, Contabil
costy_online a scris:
2. Domiciliez intrun imobil (C.I. la aceasta adresa) si detin procura de administrare a imobilului. Pot sa solicit accesul la documentele asociatiei de proprietari cf. L 230/2007?

Mai concret ce drepturi va da acea procura?
Conform legii, membrii asociatiei de proprietari au acces la documentele asociatiei de proprietari.

Procura de Administrare: "... va face tot ce este necesar pentru o buna administrare a imobilului, ma va reprezenta la Asociatia de Proprietari, la furnizorii de utilitati:....., vor formula cereri, vor semna contracte de furnizare sau acte aditionale la contractele existente, ma vor reprezenta in fata persoanelor fizice sau juridice, inclusiv in fata organelor de stat si justitie, vor putea da in numele meu declaratii, facand cereri si memorii precum si toate actele necesare in vederea unei bune administrari a imobilului, semnand in numele meu si pentru mine oriunde va fi nevoie in legatura cu acest mandat". procura este atat pe numele meu cat si al sotiei, locuind in imobilul la care se face referire conform CI.
Ultima modificare: Luni, 24 Februarie 2014
costy_online, utilizator
Avand in vedere continutul procurii dvs., mai sus expusa (in "extras"), imi reafirm parerea ca aveti dreptul de a avea acces la documentele asociatiei, fiind de esenta dreptului dvs. de administrare!


Alte discuții în legătură

Fond de urgență Dental002 Dental002 Bună ziua, Am rugămintea să mă ajutați cu răspunsuri la câteva întrebări. Din câte știu sunt 2 fonduri reținute de asociațiile de proprietari: ... (vezi toată discuția)
Ploua din tavan Mihaela_B2 Mihaela_B2 locuiesc in Bloc si deasupra apartamentului meu e o terasa care n-a fost refacuta de 20 de ani de zile si care acum e strapunsa. Am cerut in scris refacerea ... (vezi toată discuția)
Cum recuperez banii de la administrator in urma vanzarii unui apartament adivij77 adivij77 Buna ziua! Situatia este urmatoarea, in urma cu 10 ani adminitratorul din blocul unde locuim a hotarat impreuna cu asociatia de locatari sa stranga o suma de ... (vezi toată discuția)