Sunt o studenta din Bucuresti, si de aproximativ 6 luni m-am mutat intr-un apartament de doua camere, singura, pe o scara unde majoritatea veciniilor sunt mai in varsta decat mine.
Acum 2-3 luni am primit un bilet anonim in cutia postala cum ca sa pastrez decenta intre orele 2 si 3 noaptea. Acest lucru mi l-am asumat, din moment ce O SINGURA DATA s-a intamplat sa se auda zgomote indecente de la mine din apartament, si recunosc acest lucru. Am luat masuri sa nu se mai intample.
Insa acum 2 zile, am gasit un alt bilet, de data aceasta scris la calculator, tot anonim, in care respectivul/respectiva vecin/a se plangea de mersul cu tocuri in casa (!!) , de trantitul canapelei pentru a fi facuta pat, a usilor si a lucrurilor grele pe parchet (!!), de chicoteli (!!) . Toate aceste lucruri mi se par absolut aberante din moment ce nu am rabatat niciodata canapeaua pt a dormi eu/altcineva pe ea, nu am umblat niciodata cu tocuri in casa, descaltandu-ma mereu la intrare, de chicotit nici nu se pune problema, pt ca tocmai am iesit din prima mea sesiune...
Nu pot decat sa ma gandesc ca toate aceste lucruri se datoreaza faptului ca intr-adevar am avut 1 sau 2 prieteni la mine, PT A INVATA, sau in momentele cand pur si simplu aveam probleme personale si vroiam compania unui apropiat, pentru a DISCUTA... iar vecinii...suspiciosi de altfel, pt ca sunt noua pe scara si mult mai tanara, au vazut ca am musafiri din cand in cand...
Nu stiu ce sa fac...toate acele acuzatii din ultimul bilet sunt total nefondate si nu sunt singura care poate confirma asta...
Sa incercati sa deranjati cat mai putin, daca stiti ca totusi unele din aceste reprosuri sunt fondate, in rest....ignorati.
Se vor obisnui sa aiba si o vecina mai tanara :)
Nu este hartuire
Aspectele mentionate de dv releva comportamentul distinct al persoanelor aflate la diferite varste
Din precizarile dv rezulta ca vecinii deranjati domiciliaza la etajul inferior