avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1221 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri Autorizatie traducator
Discuție deschisă în Traduceri

Autorizatie traducator

Ce trebuie sa fac pt a nu mi se anula autorizatia de traducator, dar totusi pt ca nu am de gand sa lucrez ca traducator in urmatorii ani, sa nu platesc impozit?

Nu mai lucrez ca traducator din 2005. Din ianuarie 2007 locuiesc in Olanda.
E o poveste lunga, am incercat sa rezolv cu pile, dar am fost escrocata de cineva de la Finante.
Am de platit aproape 1.000 EUR pt activitatea de traducator pe care nu am efectuat-o din 2005.
Actele sunt pierdute.
Ce trebuie sa fac ca sa incetez aceasta inexistanta activitate si ca sa nu mai primeasca mama mea acasa plicuri amenintatoare de la Finante?
Multumesc mult pt un raspuns clar.
Ultima modificare: Vineri, 21 Februarie 2014
Laura Ciobeica, moderator
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 17:31, 24 Februarie 2014
Buna ziua,

Am cumulat mesajele Dvs. fiind vorba despre acelasi subiect. Regulamenul nu permite deschiderea mai multor discutii pe aceeasi tema.
A. Reguli de postare a mesajelor, art. 1.3
www.avocatnet.ro/content/tag...
Veti primi raspunsuri in functie de disponibilitatea consultantilor si utilizatorilor care fac acest lucru benevol in timpul pe care il au la dispozitie si in masura in care au cunostinta de acest subiect.
Voi reveni cu cateva sugestii, dupa o scurta documentare. Pana atunci, va rog sa confirmati contul de utilizator, pentru a primi eventuale raspunsuri.

O zi placuta.
Moderator
Multumesc mult si astept raspunsurile.
1. Pentru ca nu ati suspendat/incetat activitatea prin completarea formularului 070 in 2005 ati continuat sa primiti instiintari pentru ca aveati obligatia sa depuneti declaratiile de venit estimat 220 pe anul in curs si final 200 pe anul anterior pentru a vi se calcula impozitul. La casa de sanatate si pensii, la fel.