avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 929 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Traduceri Autorizatie traducator
Discuție deschisă în Traduceri

Autorizatie traducator

Ce trebuie sa fac pt a nu mi se anula autorizatia de traducator, dar totusi pt ca nu am de gand sa lucrez ca traducator in urmatorii ani, sa nu platesc impozit?

Nu mai lucrez ca traducator din 2005. Din ianuarie 2007 locuiesc in Olanda.
E o poveste lunga, am incercat sa rezolv cu pile, dar am fost escrocata de cineva de la Finante.
Am de platit aproape 1.000 EUR pt activitatea de traducator pe care nu am efectuat-o din 2005.
Actele sunt pierdute.
Ce trebuie sa fac ca sa incetez aceasta inexistanta activitate si ca sa nu mai primeasca mama mea acasa plicuri amenintatoare de la Finante?
Multumesc mult pt un raspuns clar.
Ultima modificare: Vineri, 21 Februarie 2014
Laura Ciobeica, moderator
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 17:31, 24 Februarie 2014
Multumesc mult pt raspuns.
Avand in vedere ca momentan nu pot pleca in Romania, o sa trimit o procura pt ca altcineva sa depuna declaratia 070 de incetare a activitatii de traducator pt ca macar pt viitor sa nu mi se calculeze impozitul, deoarece sosesc pe numele meu diferite plicuri de la finante (pe care nu le pot ridica oricum de la posta).
Nu stiu daca voi reusi sa obtin restituirea celor 400 EUR deja platiti la finante (plus 400 pe care va trevui sa-i platesc), pt activitatea neefectuata, este vina mea ca am ajuns pana aici, am avut incredere intr-o persoana care - asa acum am mentionat anterior - m-a dus de nas ani de zile si mi-a luat doar banii.
Cred ca daca tatal meu depune - cu imputernicire - acea declaratie 070, e destul ca cei de la finante sa se opreasca din calculul impozitului pe viitor, asa e?
Multumesc mult inca o data si va doresc o dupa-masa frumoasa.