avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 987 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salariatul civil din armata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salariatul civil din armata

sunt salariat civil intr-o unitate militara cu specific auto ,reparati auto ,as dori sa-mi se explice si mie ce ar trbui sa facem noi salariatii civili sa beneficiem si noi de aceleasi drepturi ca ale cadrelor militare si mentionez doar cateva ;grupa de munca [grupa a2a ]eu sunt mecanic si datorita meseriei eu muncesc dar nu am grupa dar maistru meu este maitru militar sef atelier si la fel sefu de sectie lt. col are grupa de munca , bine stiu ca ei beneficiaza datorita statut (statutul cadrelor militare)in care este specificat acest lucru .alte drepturi consultati medicale gratuite ,decontarea cheltuielilor pe medicamente,decontarea biletelor de calatorie pe timpul concediilorsi mai multe .civilii din armata au aceleasi indatoriri ca si cadrele militare ;participarea la misiuni ,participarea la alarmarea unitatii,participa la orice activitate de intervantie cu caracter militar gen trageri si multe altele.drepturile civilior din armata sunt ca al civililor din inteprinderile civile ,nu inteleg de ce la indatoriri civilii din armata sunt ca si cadrele dar la depturi sunt ca cei din civilie .
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:30, 25 August 2017
Ar trebui :
1) să studiati cu atentia cuvenită : continutul Contractului de muncă încheiat cu acea U.M ;
2) să studiati Fisa postului dvs. ;
3) să vi le cereți în scris prin Cerere cu număr de înregistrare la Registratura unității celor în drept : comandantului unității;