avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 774 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... armata
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

armata

buna seara.
am fost functionar public si acum lucrez ca ofiter -- am fost declarat admis in urma unui concurs in anul 2007-- intr o structura militara,serviciul logistic.
intrebarea mea este: daca seful ierarhic superior se comporta in mod abuziv, incalcandu mi drepturile, evaluind superficial si tendentios munca si activitatea mea,etc, eu cui ma pot adresa? precizez ca am incercat sa raportez verbal comandantului,fara succes insa. Sunt angajat MAI, si lucrurile sunt un pic mai complicate,cred, din punct de vedere legislativ...si totusi....ma poate ajuta cineva cu un raspuns?
multumesc
Cel mai recent răspuns: Delia Popescu , Contabil 00:41, 9 Septembrie 2009
Va puteti adresa oficial compartimentului ierarhic superior,cu informarea concreta eventual probarea succesiunii evenimentelor.
Vedeti ce scrie prin regulamentele militare...
va multumesc pentru ca acordati atentie subiectului meu, dar - ca sa i raspund si utilizatorului "ynocentta"si dvs- m am adresat forului ierarhic superior...si...tacere,stiti cum e.....iar in regulamentele militare chiar nu gasesc nimic....ma gandeam ca poate exista cineva care sa se fi confruntat cu astfel de probleme, pentru ca,vedeti dvs, eu stiu ca atunci cand apar aceste probleme, se lasa cu mutare-transfer-detasare-a celui care isi cere drepturile sau sesizeaza un comportament deviant ,aberant ,al unui superior....asa e in armata..
multumesc inca o data
Solicitati prin raport scris o audienta la secretarul de stat care are in atributii si partea organizatorica sau la secretarul general din cadrul Ministerului Apararii. Odata cu audienta redactati un raport amanuntit cu toate detaliile si faptele care v-au facut sa solicitati aceasta audienta (acest raport insa nu-l predati decat personal secretarului de stat).