buna seara.
am fost functionar public si acum lucrez ca ofiter -- am fost declarat admis in urma unui concurs in anul 2007-- intr o structura militara,serviciul logistic.
intrebarea mea este: daca seful ierarhic superior se comporta in mod abuziv, incalcandu mi drepturile, evaluind superficial si tendentios munca si activitatea mea,etc, eu cui ma pot adresa? precizez ca am incercat sa raportez verbal comandantului,fara succes insa. Sunt angajat MAI, si lucrurile sunt un pic mai complicate,cred, din punct de vedere legislativ...si totusi....ma poate ajuta cineva cu un raspuns?
multumesc
Inainte de a ajunge cu jalba-n protap pana la minister (de parca ministerul trebuie sa se ocupe de toate neintelegerile dintre ofiteri) cititi asa cum v-am mai spus regulamentele si normele militare... Cu un google se gasesc deja unele chestii pe internet..
De ex "Statutul cadrelor militare" (Legea 80/1995)
Art. 33
Pentru abateri de la disciplina militara, neindeplinirea indatoririlor, incalcarea normelor de conduita militara, a regulilor de convietuire sociala, ofiterilor, maistrilor militari si subofiterilor li se pot aplica urmatoarele sanctiuni disciplinare: avertisment; mustrare scrisa; consemnare; retrogradare in functie; aminarea inaintarii in gradul urmator pe timp de 1-2 ani.
Art. 34
Recompensele se acorda, iar sanctiunile disciplinare se aplica potrivit regulamentelor militare.
Art. 35 Pentru apararea onoarei cadrelor militare si evitarea abuzurilor, cercetarea si judecarea abaterilor grave sau a altor fapte de aceeasi natura savirsite de acestea, in armata, se infiinteaza consilii de onoare si consilii de judecata. Consiliile de onoare se constituie in fiecare unitate, iar consiliile de judecata la organele centrale ale Ministerului Apararii Nationale, statele majore ale categoriilor de forte ale armatei, comandamentele de arma, de armata si de corp de armata, precum si la alte esaloane similare, stabilite prin ordin al ministrului apararii nationale.