Buna ziua
Vreau sa adresez o solicitare unei sectii de politie si Administratiei Domeniului Public Sector 6: in cate zile de la depunerea solicitarii trebuie sa primesc un raspuns si conform carei legi?
Va multumesc
Potrivit OG nr.27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor si nu a Legii nr.554/2004 , o institutie publica este obligata sa va raspunda in 30 de zile de la data înregistrării petiţiei ;)
Iar daca solicitarea se refera la o informatie publica, atunci se aplica termenele din legea 544/2001:)
Art. 7.
(1) Autoritatile si institutiile publice au obligatia sa raspunda in scris la solicitarea informatiilor de interes public in termen de 10 zile sau, dupa caz, in cel mult 30 de zile de la inregistrarea solicitarii, in functie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrarilor documentare si de urgenta solicitarii. In cazul in care durata necesara pentru identificarea si difuzarea informatiei solicitate depaseste 10 zile, raspunsul va fi comunicat solicitantului in maximum 30 de zile, cu conditia instiintarii acestuia in scris despre acest fapt in termen de 10 zile.
(2) Refuzul comunicarii informatiilor solicitate se motiveaza si se comunica in termen de 5 zile de la primirea petitiilor.
(3) Solicitarea si obtinerea informatiilor de interes public se pot realiza, daca sunt intrunite conditiile tehnice necesare, si in format electronic.
Ce vreau de fapt de la cele doua institutii:
1. de la ADP sector 6 - am solicitat regulamentul de inchiriere/metoda de atribuire/functionare a locurilor de parcare din Sectorul 6; de asemenea am depus o cerere pentru un loc de parcare acum 2 luni si nici pana acum nu am primit un raspuns (fie el si negativ)
2. am facut o plangere la o sectie de politie impotriva a doi agenti din cadrul sectiei respective si vroaim sa stiu in cat timp ar trebui sa-mi dea raspunsul;
Multumesc