buna seara...am o intreprindere individuala de moblier la comanda ,intr un spatiu inchiriat care apartine unei scoli... acest spatiu a trebuit renovat ,iar directorul scolii ne a spus ca ceea ce vom cheltui cu renovarea spatiului ,se va compensa cu chiria acestui spatiu.
va pot spune ca eu am cheltuit 2000 lei cu renovarea ,dar 5 luni nu am platit chiria deoarece am crezut ca se va compensa cu cei 2000 lei cheltuiti pt.renovare.
contabila scolii spune ca nu putem beneficia de aceasta compensare deoarece fiind institutie publica nu poate sa faca aceasta..,,manevra,,....ci ca va trebui sa platesc acei 2000 lei...
va rog din suflet ajutati ma cu un sfat ,deoarece nu este corect sa platesc acesti bani daca eu am renovat spatiul....cum va trebui doamna contabila sa faca aceasta compensare?...ce acte va trebui sa faca?...poate nu se pricepe ,va rog ajutati ma...
multumesc
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.