Buna !
Intentionez sa deschid o sala de fitness unde voi organiza ore de aerobic , antrenamnete personale si voi oferi si servicii de tratamente corporale si masaj .
Intrebarie mele sunt :
1.Pot cumpara casa de marcat second hand ?Si daca da se fiscalizeaza normal ca si cele noi ?
2.Pentru comercializarea produselor fitness (batoane , suplimente ..) si a bauturilor racoritoare si eventual creme de masaj, de ce anume am nevoie ? Un cod caen special pentru asta sau ce fel de autorizatie ?
3. Care sistem de impozitare ar fi mai rentabil , impozit pe venit real sau pe norma de venit ? Mentionez ca sala va fi intr-un oras mic , implicit venitul va fi mic .
Va multumesc pentru raspunsurile anterioare ! Mi-au fost de folos !
As dori sa va mai intreb ceva . Am inceput renovarile la sala respectiva dar inca nu am contractul de inchirie in mana sa continui infintarea de pfa ( rezervarea de nume l-am facut , era necesar pentru contractul de inchiriere)
Intreabrea mea este : Ceea ce achizitionez acuma (accesorii , corpuri de iluminat , sistem de muzica ..etc) pot mai apoi sa trec pe firma ?Daca da , care este procedeul si ce dat sunt nevoie pentru facturarea produselor cumparate ?
Revin cu alte nedumeriri .
Ca sa adun toate intrebarile la un loc, as dori sa ma ajutat in legatura cu autorizatii si mici detalii in legatura cu o sala de fitness si masaj .
Sala este situata in centrul orasului la subsolul unei cladiri de birouri .Acest spatiu din subsol este defapt buncar antiaerian. Am rezolvat aerisirea, exista spatiu delimitat pentru vestiare, salonul de masaj este delimitat prin rigips. O problema la care nu stim raspunsul este grupul sanitar .
Exista grup sanitar insa nu exact in incinta salonului. Acesta se afla la etajul superior al cladiri. Sursa de apa nu exista in incinta salonului(evetual se poate monta o chiuveta mobila ).
Ce alte autorizatii am nevoie ca sala de fitness si masaj sa fie functionala?
Ce autorizatii am nevoie eu personal sa pot lucra si masaj si fitness , in afara de dimplomele pe care le detin .
Autorizare isu
lamoruz
Pentru un atelier de mobila nou infiintat, in suprafata de 320 mp, amplasat intr-o cladire cu o suprafata totala de 470 mp, compartimentata, este necesara ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.