Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
As dori sa stiu care sunt demersurile ce trebuiesc facute de angajator, potrivit legii pentru instituirea intreruperii temporare a activitatii...
in legatura cu ordonanta 28/2009 care prevede ,,Indemnizaţiile de care beneficiază salariaţii, de minimum 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat, plătite din fondul de salarii, pe durata întreruperii temporare a activităţii angajatorului prevăzută la art. 53 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, nu sunt incluse în veniturile salariale şi nu sunt impozabile, pentru o perioadă de cel mult 3 luni în anul 2009, în înţelesul impozitului pe venit prevăzut de Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare''-daca nu sunt considerate venituri de natura salariala, trebuiesc intocmite state de plata, cum se platesc?
Conditii somaj tehnic
miraj
Am o firma de confectii metalice si 6 angajati - ce conditii trebuie sa indeplinesc ca sa beneficieze de somaj tehnic ptr angajati prin rotatie.
ce avantaje ... (vezi toată discuția)