As dori sa stiu care sunt demersurile ce trebuiesc facute de angajator, potrivit legii pentru instituirea intreruperii temporare a activitatii...
in legatura cu ordonanta 28/2009 care prevede ,,Indemnizaţiile de care beneficiază salariaţii, de minimum 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat, plătite din fondul de salarii, pe durata întreruperii temporare a activităţii angajatorului prevăzută la art. 53 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificările şi completările ulterioare, nu sunt incluse în veniturile salariale şi nu sunt impozabile, pentru o perioadă de cel mult 3 luni în anul 2009, în înţelesul impozitului pe venit prevăzut de Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare''-daca nu sunt considerate venituri de natura salariala, trebuiesc intocmite state de plata, cum se platesc?
Conditii somaj tehnic
miraj
Am o firma de confectii metalice si 6 angajati - ce conditii trebuie sa indeplinesc ca sa beneficieze de somaj tehnic ptr angajati prin rotatie.
ce avantaje ... (vezi toată discuția)