avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 778 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Listare RJIP completat pe calculator
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Listare RJIP completat pe calculator

Buna ziua,

In ceea ce priveste contabilitatea in partida simpla sunt incepator.

Pana acum, RJIP din programul meu are 6 randuri pe ianuarie si vreo 15 pe februarie. Pot sa listez fiecare luna pe cate o pagina sau listez 2 luni pe o singura pagina?

In OMFP 3512/2008 scrie ca in cazul in care tin evidenta pe calculator, RJIP se editeaza lunar. De aici inteleg ca pot sa li fiecare luna pe pagina separata.
Tot aici scrie ca RJIP se completeaza lunar prin preluarea totalurilor sumelor din program.

In RJIP stampilat la ANAF scriu de mana doar totalul sumelor? In cazul asta, scriu mai multe luni pe o pagina sau fiecare luna are pagina ei?
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 11:12, 22 Septembrie 2014
Puteti sa includeti pe pagina, la listare, mai multe luni, atata timp cat inregistrarile fiecarie luni se termina cu un total. Acel total lunar il treceti in RJIP vizat la finante, cate luni incap pe pagina.
Va multumesc.
Prefer sa listez cate o luna pe pagina. In felul acesta mi se pare mai usor de urmarit. RJIP listat de mine il pun in dosar cu facturile?

RJIP vizat la finante are 19 randuri pe pagina. Pe randul 1 scriu totalul la ianuarie, pe randul 2 totalul la februarie, pe randul 3 totalul la martie si tot asa pana la decembrie 2014. Fac total an 2014. Trec pe urmatorul rand cu ianuarie 2015 sau merg pe pagina urmatoare?
Buna ziua
Referitor la completarea RJIP as dori sa intreb daca la finalul fiecarei zile se trece soldul? Sau lunar?
Operatiunile inregistrate in Registrul-jurnal de incasari si plati se totalizeaza anual.