avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 899 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Conducerea sub influenta alcoolului cu o alcoolemie de ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Conducerea sub influenta alcoolului cu o alcoolemie de peste 0.8

Buna ziua! Am facut o prostie cat mine de mare pe data de 05.03.2014 #-o. Am condus sub influenta alcoolului. Mentionez ca in aparatul etilotest mi-a iesit 0.99g/l. Dupa ce am suflat in aparatul etilotest, am fost sa mi se recolteze probele biologice, la care inca nu am aflat rezultatul. Cum as putea sa aflu rezultatul acestor probe? Exista vreo sansa sa-mi recuperez permisul fara ca acesta sa-mi fie anulat??? Mentionez ca aveam categoriile: A, B, C, E si nu am antecedente! am 20 de ani si sunt student, daca ar putea ajuta la ceva! As vrea sa stiu daca dupa noul cod penal as avea sanse sa nu-mi anuleze permisul! Va rog ajutati-ma!!! Nu stiu cum se procedeaza pt ca inca nu am vb cu nicio persoana specializata in acest domeniu! Va Multumesc!!!!!!!
0.99 in aer inseamna dublu in sange.inseamna ca o sa aveti undeva intre 1.95-2.1 la prima recoltare. se va incepe urmarirea penala impotriva dumneavoastra si cel mai probabil veti fi condamnat.modalitatea de executare a pedepsei nu poate nimeni sa v-o spuna pentru ca plaja de apreciere a judecatorului e foarte mare.angajati-va avocat, lucruri urmeaza sa devina serioase...
Am vazut ca dupa noul cod penal pot fi sanctionat cu amenda sau cu inchisoare de la 1 la 5 ani, iar in cazul in care judecatorul mi-ar da sanctiunea (Amenda) am observat ca permisul in acest caz nu mi-ar mai fi anulat!!! nu stiu sigur daca este adevarat insa asta am citit in Noul Cod Penal!
Ultima modificare: Sâmbătă, 8 Martie 2014
hotzu, utilizator
Si in cazul amenzii penale permisul se anuleaza.