avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 371 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Kruk-plata neconfirmata
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Kruk-plata neconfirmata

Buna ziua,

Am sa intru direct in subiect, am urmatoarea problema:
In urma cu un an am facut un card de credit la Citi bank , card, la care am acumulat o datorie de 3 000 de lei. Din diverse motive nu am reusit sa platesc la timp creanta iar contractul meu a fost vandut catre Kruk. Am facut un contract cu ei in care m-am angajat ca le voi returna datoria crescuta la 3200 de lei in 3 rate si practic o voi stinge pana la data de 15 sau 16 ianuarie anul curent.
Am efectual primele 2 plati in lunile noiembrie respectiv decembrie 2013 prin OP la banca transilvania fara nici o problema, plata confirmandu-se in maxim o saptamana, timp pe care el il consider rezonabil.
Am efectuat a 3-a si ultima plata in data de 16 ianuarie anul curent iar aceasta este neconfirmata pana la data curenta. Am sunat de nenumarate ori la dansii la call center si nu am rezolvat nimic singurul raspuns primit era "nu stim de ce nu s-a confirmat", "nu e vina noastra " "dumaneavoastra , (eu) nu ati platiti corect ", "nu stim cat dureaza pana se rezolva" . Eu am dovada platii (formualrul de OP) si chiar le-am trimis prin email o fotografie cu Op-ul prin care am paltit , ne avand posibilitate de scanare .
Nu mi se pare normal ca in asa de mult timp plata sa nu fie inca confirmata si mai ales penalitatile de intarziere a platii efectuate (!!) sa continue.
Mentionez ca am de la Banca Transilvania extrasul de cont care confirma transferul banilor in contul celor de la Kruk.
Ce pot face in aceast sens si cum imi pot rezolva problema ?
Va multumesc mult pentru raspunsuri

Trimite-ti o adresa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire catre Kruk prin care le solicitati confirmarea primirii sumelor incasate. In lipsa unui raspuns din partea lor puteti sa va adresa apoi la O.P.C.
In contractul incheiat , cat si pe site, exista adresa postala.

KRUK România SRL

CUI: 21114156
RC: J40/3301/2007
address: 040037 Bucureşti
st. Intrarea Nestorei Nr. 1, subsol, parter și etajele 9, 10, 11, Sector 4

Deja sunt sunat de ei si sunt anuntat ca am o restantanta de x lei. Desi eu de fiecare data le explic ca deja am platit nu ajungem la nici o concluzie .
Va multumesc mult pentru sfat, am sa le scriu o adresa la care voi atasa copii xerox dupa documentele care atesta plata.

Dar e dea-a drept de ras, adica am dovezile platii (OP-urile) , am si extrasul de cont de la banca si ei imi zic ca nu am platit corect . Adica am gresit la scrierea dupa dictare ?? Eu inainte sa efectuez plata i-am sunat si i-am rugat sa-mi confirme IBAN-ul si referinta interna a contarctului.
Ultima modificare: Marți, 11 Martie 2014
gi-jane2, moderator
=D> nu prea aveti ce le face , ca nu sunt de gasit . asta este si scopul . posibil sa l-i se confirme plata intre timp , si sa nu va mai sune. dar este posil sa va sune si sa va aduca aminte ca mai este de achitat o rata cu suma de x lei fiind mai mare decat stiati ca mai aveti de dat .
Eu nu inteleg de ce va agitati.. aveti angajamentul de plata, aveti dovada platii.. la revedere. Nu-i mai luati in seama si in caz ca se ajunge la executare silita, puteti contesta.

Alte discuții în legătură

Probleme cu banca RazvanG91 RazvanG91 O sa incerc sa rezum cat mai concis problema cu care ma confrunt. Acum trei saptamani am facut dosarul pentru accesarea unui credit de la Banca Transilvania ... (vezi toată discuția)
Kruk Camelia97 Camelia97 buna seara! am contractat un credit in 2006 sau 2007 de la banca X. am facut plata unui numar de rate( nu mai stiu exact...1,2 ani, creditul fiind pe 5 ani), n ... (vezi toată discuția)
Inscris la biroul de credit, inexistent in alta baza de date. BogdanBunea BogdanBunea Buna ziua, Am si eu o problema si sper din tot sufletul sa ma puteti indruma. Acum cca 5 ani de zile, am facut un credit de consum prin magazinul DOMO, ... (vezi toată discuția)