Buna ziua,
In data de 06.01.2014 am inregistrat telefonic la o anumita banca (i-as spune numele dar cred ca politica forumuluiinterice acest lucru) o reclamatie (o discutie telefonica de vreo 45minute confirmata ca fiind baza inregistrarii reclamatiei).
Datorita neprofesionalismului unui consultant de-al bancii am pierdut in total vreo 60ron (40 pentru o polita de asigurare - pentru care desi am trimis cerere de anulare si am dovezi pe mail din comunicarea cu el - care nefiind anulata-n sistem s-a anulat dupa 21 zile si am pierdut 10% + 20ron mi-au oprit pentru faptul ca nu figuram cu polita valida - si aici am o copie stamiplata/semnata de banca de inregistrare stornare suma, din data de 15.11.2013)
La reclamatia depusa telefonic mi s-a spus ca in 30zile mi se va solutiona problema. Am primit dupa 27zile un mail (pe data de 03.02) cum ca in data de 06.01 mi s-a inregistrat reclamatia si ca e in analiza situatia ... oricum, un raspuns vag, nimic concret. Nimeni nu m-a sunat/mail sa obtina lamuriri, dovezi/emailuri etc...
Dupa 45zile revin eu cu telefon catre ei + mail daca exista vreo noutate, la modul se ocupa cineva de problema mea? Iarais la telefon la Relatii cu Clientii raspunsuri vagi, e in analiza, nu stim nimic, daca vreti deschidem alta reclamatie/sesizare la sesizarea initiala.
Trimit mail cu problema mea, mi se deschid de 2 departamente diferite alte 2 sesizari la neraspunsul la reclamatia initiala. Toate mailurile foarte formale, nimic concret legat de problema mea.
Am revenit la 60zile de la sesizarea initiala (pe 06.03) cu un mail taios, la modul domnilor ma baga si pe mine cineva in seama? De 60zile astept un raspuns si nu m-a sunat nimeni, n-am primit nimic.
Niciun raspuns de la ei, nici nu stiu daca chiar se ocupa cineva sau e doar praf in ochi acest departament / aceasta divizie "Reclamatii / Sesizari".
Mi-e foarte clar ca in modul asta, eu cu bun-simt sa-i astept pe ei sa rezolve problema si sa ma si anunte,n-o sa obtin o solutionare.
Ce metoda legala am de a-i constrange sa-mi rezolve problema, sa-mi recuperez banii. Oftica foarte mare nu e pe suma, ci e legata de faptul ca cineva nu s-a comportat profesionist cu mine, nu si-a facut treaba, si nimeni de la Banca respectiva nu-mi lasa impresia ca doreste sa-mi rezolve sesizarea mea.
Unde sa apelez, cum sa procedez? OPC / avocat...?
Multumesc frumos pentru raspuns,
Radu
Cel mai recent răspuns:
gi-jane2 , moderator
10:45, 14 Martie 2014