avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 823 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Permis de sedere furat
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Permis de sedere furat

Buna seara! Sunt studentă bursieră și recent mi-a fost furat portofelul în care se afla și permisul de ședere. Încă nu am fost la biroul pentru imigrări (de unde am primit permisul) din cauza aceasta aș vrea să știu dacă va trebui dinnou să strâng actele necesare pentru permis și ce taxe va trebui să plătesc? Vă mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 19:56, 16 Martie 2014
Ce inseamna ''recent''? Trebuia sa mergeti in max. 5 zile:

Art. 112 din OUG 194/2002:
(1) Titularul permisului de şedere este obligat să anunţe formaţiunea teritorială a Oficiului Român pentru Imigrări care a eliberat documentul despre furtul, pierderea, deteriorarea sau distrugerea acestuia, în termen de cel mult 5 zile de la constatarea vreuneia dintre aceste situaţii.
(2) Străinului i se eliberează de către formaţiunea teritorială a Oficiului Român pentru Imigrări competentă un nou permis de şedere în locul celui declarat furat, pierdut, deteriorat sau distrus.

Ati declarat furtul la politie?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reducere durata timpului de munca la cetatenii straini ella_v ella_v Buna ziua. Imi puteti spune va rog daca este posibila reducerea duratei de munca la 2 ore/zi, 10 ore/saptamana la un cetatean turc, cu autorizatie de munca si ... (vezi toată discuția)
Pierdut buletin in italia alinamuntean alinamuntean Cumnatul meu si-a pierdut buletinul in Italia. Nu poate veni in tara. Se poate printr-o procura de la consultul din Italia sa i se faca alt buletin in tara, ... (vezi toată discuția)