Revin cu rugamintea de a ma ajuta din nou si de a-mi raspunde la intrebarile referitoare la ,,Modificarile citirilor efectuate de administratia asociatiei de proprietari" si totodata va multumesc tuturor pentru raspunsurile date.
In urma celor doua sesizari facute la cele doua institutii la care inca mai astept raspuns, firma care a montat repartitoarele mi-a adus la cunostinta ca modificarile s-au facut in registrul administratiei iar cei de la primarie mi-au prezentat ca singure dovezi, copiile dupa citirile date de noi precum si o copie cu semnaturile noastre (acelasi fluturas ca si cele ale citirilor noastre) a verificarii facute de presedinta de asociatie in perioada de resetare . Aici, cu scrisul dansei dar cu semnaturile noastre, apare la rubrica citirilor la caloriferul din bucatarie 0 iar la rubrica observatii ori defect ori blocat, in conditiile in care nimeni nu a venit sa faca vreo constatare a defectiunii si sa intocmeasca asa cum ar fi trebuit un P.V. Noua acum ni s-a adus la cunostinta ca de fapt repartitorul era defect inca de atunci, desi in inregistrarea mea , a recunoscut ca aparea 0. Pentru ca si in 2004 am fost furata de 80 lei,plus penalitatile pentru ca nu am vrut sa platesc, bani care mi-au fost restituiti in urma a numeroase plangeri, am avut inspiratia sa le inregistez pe cele doua (administratoarea si presedinta de asociatie) binenteles fara ca acestea sa stie. Chiar daca a trebuit sa suport (cam jumatate de ora) acuzatiile ca suntem hoti, intr-un final au recunoscut ca ele au modificat citirile. Am chemat o alta firma care avea personal autorizat si care pe baza unui Raport de service a mentionat faptul ca robinetul termostat este blocat pe inchis si ca urmare, caloriferul nu se poate incalzi. A mai facut si o alta oservatie pe care insa nu a trecut-o in raportul de service si anume ca toata coloana din bucatarie este colmatata, tevile de aici fiind reci in comparatie cu coloanele comune din celelalte camere. Mentionez ca stam intr-un bloc confort 2 si probabil ,din aceeasi dorinta de a mai reduce din cheltuieli si ceilalti locatari au avut caloriferul oprit.
Un lucru bun, a fost faptul ca macar pe luna ianuarie nu am mai fost trecuta in sistem pausal la acest calorifer.
Va rog din suflet, este suficient acest raport de service si pentru lunile ce vor urma? Ce inseamna persoana autorizata care sa verifice starea de functionare a pieselor componente , adica orice instalator autorizat? Mi s-a spus ca persoana care a venit la noi este un inginer autorizat si eu nu mi-am permis sa-l iau la intrebari in acest sens. Acest lucru a fost sesizat de administratoarea asociatiei desi stia ca aceasta firma este o societate serioasa, agreeata si de primarie si de toti locatarii si care a facut si reparatiile, in subsolul blocului, pe partea de instalatii.
Ca sa-mi recuperez banii si pe cele doua luni din urma ( luni in care am fost nevoita sa platesc fara ca sa mi se constate vreo defectiune, fara sa fiu instiintata, si fara nici un proces verbal) ce mai trebuie sa fac? Singura modalitate este de a apela la un mediator si mai apoi in instanta, pentru a dovedi falsul in hartii? In acest sens am si CD-ul cu inregistrarea facuta de mine. Pentru a respecta dorinta firmei care a intocmit ,,Raportul de service" de a nu fi tarata prin tribunale, este suficient sa chem un instalator autorizat care poate face dovada ca robinetul termostat este blocat pe inchis si ca urmare caloriferul nu se poate incalzi? M-ar ajuta cu ceva daca as face si o lista in care sa semneze locatarii pentru schimbarea coloanei comune colmatate? Noi oricum platim incalzirea pentru acestea.
Multumesc si astept raspunsuri cat mai multe . Orce sfat imi poate fi de folos pentru a nu fi nevoita sa platesc abuziv, un serviciu de care nu am beneficiat.
Interventie moderator
Voi inchide acest topic.
Copiati-va textul si postati-l in topicul de care ziceti ca il continuati.
Nu mai deschideti topicuri noi in continuarea unora mai vechi.