Un pensionar care locuieste in provincie a primit o amenda RATB pentru ca a circulat cu troleul si, se pare, nu a validat corespunzator calatoria. A depus o sesizare online la RATB si acestia i-au trimis prin Posta Romana procesul verbal. Inceleg ca greseala a fost ca le-a dat cartea de identitate, pentru ca, ma gandesc ce ar fi putut sa faca angajatii RATB in caz contrar. Aceasta amenda este nefondata si va rog sa-mi spuneti ce autoritate RATB ar trebui sesizata pentru anularea acestei amenzi.
Plângerea poate fi trimisă la judecătorie prin orice mijloc de comunicare, dar eu vă recomand fie să o depuneţi la registratura instanţei, fie să o trimiteţi prin poştă recomandat, aşa cum intenţionaţi.
Dupa statia Pod Cotroceni , incepe setorul 6 . Daca v-a prins controlorii dupa aceasta statie , atunci veti depune contestatia la judecatoria Sect.6 , asa cum v-a mentionat colega noastra.
Daca v-a prins controlorii pana la aceasta statie , atunci veti depune contestatia la judecatoria Sect.1.
In procesul verbal nu este specificata institutia catre care trebuie sa adresez plangerea contraventionala, dar este mentionata statia RATB Gradina Botanica si banuiesc ca este vorba de sectorul 6. VA rog sa-mi spuneti daca ar trebui sa mentionez ca imi intemeiez plangerea in temeiul unei anumite legi. De fapt, problema a fost ca aparatul a scos acel sunet ca si cum ar fi fost validat calatoria, dar se pare ca nu a fost validata. Controlorul a scris si ca persoana amendata nu a avut obiectii, ceea ce este fals. O persoana care nu este din Bucuresti se poate pacali foarte usor in acest fel.
Amenda ratb
alina88
Buna seara,
Azi am luat o amenda de la controlorii RATB. Aveam un bilet la mine in geanta, aveam multe bagaje si nu l-am mai compostat, abonamentul imi ... (vezi toată discuția)