Buna ziua,
Va prezint o situatie:
A fost adunarea generala a asociatiei de proprietari. Au hotarat sa foloseasca serviciile unei firme pentru probleme de administratie (incasari bani, reparatii, etc.). Aceasta firma foloseste pentru incasarea contravalorii cotelor de intretinere chitante executate pe calculator (format A5, fara numar, serie, stampila). Vechea administratie folosea chitantiere personalizate care erau comandate la o tipografie.
Intrebare:
Este vreo lege care sa permita folosirea altor chitante decat cele personalizate pentru incasarea banilor (la adminstratiile de bloc) sau care este legea care obliga la folosirea chitantelor personalizate - sa-i comunic administratorului, probabil nu stie.
Multumesc pentru raspuns.
Nu mai e obligatorie folosirea chitantelor personalizate. Datele pot fi completate si de mana sau chiar se poate confectiona o stampila care se pune pe fiecare exemplar. Pot fi si tiparite dar sa se asigure numerotarea si sa contina toate informatiile cerute de legislatie.
Chiar daca nu mai este obligatorie folosirea chitantierelor personalizate, eu recomand acest lucru in continuare pentru ca marea majoritate a populatiei este neinformata si reticenta la schimbari. Si ultimul lucru de care are nevoie un administrator / casier este un Gica contra care le stie pe toate si umple blocul cu informatia ca nu sunt bune chitantele si fura ala banii.
Noi, la blocurile administrate folosim chitantiere in 3 exemplare si exemplarul rosu il atasam la dosarul lunar cu acte. Transparent si fara batai de cap.
Daca sunt imprimate pe chitanta datele asociatiei si aveti si semnatura casierului, este in regula. Nu trebuie stampila, dar de numerotat ar trebui pentru o buna evidenta a incasarilor, mai putin necesara pentru dv., cat mai ales pentru asociatie.