avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 365 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permis de conducere suspendat
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permis de conducere suspendat

Buna ziua,

Mi-a fost retinut permisul pe o perioada de 90zile. Mentionez ca sunt incepator si perioada se prelungeste automat cu inca 30 zile daca nu sustin examenul cu intrebari din legislatie.
Am sustinut examenul pt a obtine permisul la finele celor 90 zile pe care l-am promovat cu succes.
Cele 90 zile se implinesc sambata iar la ghiseul de ridicari permise nu este program cu publicul in week-endul asta. Tinand cont si de sarbatorile pascale, pot sa ma duc sa il ridic tocmai marti, pe 22.04.2014.
Întrebarea mea este urmatoarea: pot sa conduc cu dovada pe care am trecuta stampila ca am promovat examenul? Mi s-a spus ca singurul risc este sa primesc amenda pt ca nu am actele la mine. Este adevarat?
Am dreptul de a conduce chiar daca permisul se afla inca la ei si termenul de retinere al permisului a expirat iar eu fac dovada promovarii examenului cu intrebari din legislatie?

In asteptarea unui raspuns,
Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: ACManuela , utilizator 14:18, 15 Aprilie 2014
Consider ca pina nu l-ati primit faptic si nu ati semnat de primire nu ar fi indicat sa conduceti,mai ales ca in Romania legile sint de multe ori neclare si interpretabile si nu stiti peste ce fel de politist puteti da in trafic.!!!
nu puteti sa conduceti ( m-am lovit de o situatie asemanatoare cu a dvs), deoarece in calculatorul brigazii rutiere figurati cu permisul suspendat, in momentul in care semnati de primirea permisului atunci politistul va sterge si suspendarea din calculator, riscati dosar penal daca va prinde conducand.
Va multumesc pentru raspunsuri!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură