Buna ziua,
Am infiintat o firma mai exact un SRL si am ridicat actele de la ONRC.Nu stiu care sunt pasii care trebuie parcursi in relatia cu ANAF.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1.Trebuie sa ma duc la ANAF sa ma ia in evidenta? Mentionez ca am completat o cerere tipizata la infiintarea firmei care o incadra in categoria microintreprinderilor.
2. Am inteles ca trimestrial trebuie edpusa o cerere la ANAF, este cumva vorba de declaratia 100?
Va multumesc.
Da, daca sunteti platitor micro atunci depuneti si D100.
In plus va mai trebuiesc:
Registru unic de control (de la ANAF se achiz)
Registru jurnal
Registru inventar
Registru nr. inventar
Registru asociati
Politici contabile
Norme inventariere
Decizie nr formulare: facturi, chitante, etc (Ordin 2226/-2006)
Decizie formulare financiar contabile (Ordin 3512)
Declaratii impozite locale (daca e cazul)
Altele
Eu va recomand sa apelati la un expert contabil/contabil autorizat. Sunt mai multe lucrari care se fac la infiintare societate, care depind si de situatia d-voastra.