Buna ziua,
Am infiintat o firma mai exact un SRL si am ridicat actele de la ONRC.Nu stiu care sunt pasii care trebuie parcursi in relatia cu ANAF.
Intrebarile mele sunt urmatoarele:
1.Trebuie sa ma duc la ANAF sa ma ia in evidenta? Mentionez ca am completat o cerere tipizata la infiintarea firmei care o incadra in categoria microintreprinderilor.
2. Am inteles ca trimestrial trebuie edpusa o cerere la ANAF, este cumva vorba de declaratia 100?
Va multumesc.
Da, daca sunteti platitor micro atunci depuneti si D100.
In plus va mai trebuiesc:
Registru unic de control (de la ANAF se achiz)
Registru jurnal
Registru inventar
Registru nr. inventar
Registru asociati
Politici contabile
Norme inventariere
Decizie nr formulare: facturi, chitante, etc (Ordin 2226/-2006)
Decizie formulare financiar contabile (Ordin 3512)
Declaratii impozite locale (daca e cazul)
Altele
Eu va recomand sa apelati la un expert contabil/contabil autorizat. Sunt mai multe lucrari care se fac la infiintare societate, care depind si de situatia d-voastra.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.