Buna ziua,
Lucrez intr-un birou impreuna cu inca alte 3 persoane. Eu sunt sunt diagnostica cu alergii si medicul mi-a recomandat sa nu pastrez flori in ghiveci in camera. Una dintre colegele mele si-a adus de acasa multe ghivece de flori pe care le-a amplasat in birou. Aceasta situatie imi provoaca probleme de respiratie si mancarimi de nas. Imi este greu sa vorbesc cu colega pentru ca este deja foarte dificila si nu doresc conflicte discutii contradictorii.
Ma intereseaza daca in urma sesizarii angajatorului, exista o sustinere legala care sa ii interzica colegei sa aduca la birou obiecte/produse care pot afecta sanatatea celorlalti.
Va multumesc.
Recomandarile medicale primite de la medicul de familie si/ sau medicul specialist in naumite afectiuni trebuie sa fie avizate de catre medicul specialist de medicina muncii cu care firma are incheiat contract de prestari servicii medicale.
In baza recomandarilor medicale, aduse la cunostinta angajatorului, in forma scrisa de catre angajat si/ sau de catre medicul specialist de medicna muncii, angajatorul are obligatia sa ia masurile care se impun.
Calea amiabila este mai scurta si colega trebuie sa inteleaga alergia dvs., in conditiile in care nu vi se poate pune la dispozitie un spatiu de lucru separat.