avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 319 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Reluare CIM
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Reluare CIM

Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cum operez un contract de munca a unei salariate care si-a dat demisia de la firma si dupa 2 saptamani s-a razgandit si vrea sa se intoarca, cum e cel mai corect de operat in revisal tinand cont ca i-am operat incheierea contractului, ca acte trebuie facute, va multumesc!
Cel mai recent răspuns: cristinasova , utilizator 08:09, 25 Aprilie 2014
Cel mai corect este sa incheiati un nou CIM.
Doriti sa aiba acelasi c.i.m. sau alt c.i.m.?
mi-e indiferent cum e mai bine, vreau sa ma indrumati cum operez in revisal si ce acte trebuie sa am la dosar, va multumesc!
V-am intrebat ca sunt pasi diferiti de urmat.

1. daca se doreste sa se mearga pe acelasi c.i.m. , atunci trebuie emisa de catre angajator o decizie de revocare a deciziei de incetare a c.i.m..
In REVISAL se opereaza anularea incetarii c.i.m.. Pasii sunt:
- Operatia de anulare incetare contract se poate face apeland butonul "Anulare" pozitionat in toolbarul din partea superioara a ecranului principal in sectiunea "Contracte", subsectiunea "Incetare":

- Se selecteaza din lista contractul pentru care se doreste a fi anulata incetarea si se apasa butonul "Continuare"

- Pentru salvarea informatiilor introduse se apasa butonul "Salveaza".

2. daca se doreste sa se mearga pe un alt c.i.m., atunci pasii in REVISAL sunt:
- Operatia permite adaugarea unui contract al unui salariat in cadrul aplicatiei. Selectarea acestei functionalitati deschide ecranul in care se vor introduce datele referitoare la inregistrarea ce urmeaza a se adauga.
Adaugarea in sistem a inregistrarilor din acest ecran se poate face apeland butonul "Inregistrare contract" pozitionat in toolbarul din partea superioara a ecranului principal in sectiunea "Contracte", initial selectandu-se salariatul pentru care se doreste adaugarea contractului:

- In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Tip contract: se selecteaza tipul contractului de munca din lista de valori predefinite
- Durata contract: se selecteaza tipul duratei contractului din lista de valori predefinite
- Tip norma: se selecteaza tipul de norma din lista de valori predefinite
- Durata timp munca: se selecteaza durata timpului de munca din lista de valori predefinite
- Repartizare tip munca: se selecteaza repartizarea timpului de munca din lista de valori predefinite

Dupa introducerea informatiilor se apasa butonul "Continuare " pozitionat in sectiunea din dreapta jos a ecranului.

- In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Numar contract: numarul contractului atribuit de catre angajator
- Data incepere activitate: se selecteaza din controlul de data calendaristica data la care se incepe activitatea
- Data incheiere contract: se selecteaza din controlul de data calendaristica data la care se incheie contractul
- Functie/Ocupatie: se adauga un cod COR apasand butonul din partea dreapta a campului iar din lista care apare

- se selecteaza codul dorit si se apasa dublu click pe inregistrarea care se doreste a fi selectata
- Alte detalii: se completeaza cu alte informatii referitoare la contract (daca este cazul)

Dupa introducerea informatiilor se apasa butonul "Continuare" pozitionat in sectiunea din dreapta jos a ecranului.

- In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Salariu brut: se completeaza valoarea salariului pentru salariat
- Sporuri salariale: se adauga sau se sterg sporuri folosind butoanele "Adaugare spor" sau "Stergere spor"
In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Tip spor: se selecteaza tip spor din lista de valori predefinite
- Valoare: se completeaza valoarea sporului
- Procent: se bifeaza daca sporul este procentual
- Descriere: completat automat la selectarea sporului
Pentru a salva sporul adaugat se apasa butonul "Selecteaza", acesta fiind afisat in lista de sporuri atasate contractului.

- Dupa introducerea informatiilor se apasa butonul "Continuare ".
In ecran se completeaza urmatoarele informatii:
- Data la care produce efecte: se selecteaza din controlul de data calendaristica data de la care intra in vigoare adaugarea sau actualizarea informatiilor contractului.

Pentru a finaliza operatia de adaugare se apasa butonul "Salveaza".

p.s
Dupa deschiderea programului REVISAL, in dreapta sus exist un semn ? , click pe acesta si se va deschide manualul de utilizare a programului , unde gasiti toate aceste informatii.


Ultima modificare: Joi, 24 Aprilie 2014
Cornel Vasile, Consilier juridic
am sa merg pe prima varianta dar va rog sa-mi spuneti daca se poate, am incheiat contractul cu data de 18.04 , am operat in revisal si am trimis in reges in acceasi zi, anularea incetarii cand pot s-o operez ca sa aiba continuitate cim?

Alte discuții în legătură

Revisal ani355 ani355 Muţumesc pentru răspuns, am înţeles cum redactez contractul individual de muncă cu timp parţial. Următoarea întrebare: Cum se operează în ... (vezi toată discuția)
Reintegrarea in functie tory_bei tory_bei 1.Anularea deciziei de desfacere C.I.M. in urma hotararii judecatorestii se face din oficiu sau trebuie alta decizie de reintegrare? 2.Data reintegrarii se ... (vezi toată discuția)
Inregistrarea unui angajator nou in revisal niko79 niko79 Buna ziua! Am si eu o intrebare: am deja ub angajator inregistrat in revisal si vreau sa il inregistrez pe al doilea. Merg pe registru, apoi adaugare ... (vezi toată discuția)