avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 196 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Situatie disperata a suplinitorilor din invatamant
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Situatie disperata a suplinitorilor din invatamant

buna seara,
sunt profesor suplinitor de 20 ani. datorita unor inspectori care se ocupa de personal in cadrul isj, desi am destule concursuri in spate cu note peste 7, nu am fost titularizat, motivandu-se ca nu sunt ore, iar acum se pune placa restrangerilor de activitate. pot actiona in instanta scoala si isj conform codului muncii si facand dovada ca au fost de fiecare data ore in scoala? (am functionat intr-o scoala 12 ani, 5 ani in alta si de cativa ani in alta). bineinteles ca altii au fost titularizati si chiar cu medii mai mici. va multumesc
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 19:31, 25 Aprilie 2014
Nu cred ca e posibil. N-am mai auzit pana acum sa existe titularizari facute de instante. Stiu ca titularii pot actiona in instanta daca intra in restrangere de activitate fictiva, se constituie post in toamna si nu sunt rechemati la post. Nici in baza art 253 nu ati putea, LEN neavand 4 ani de cand este in vigoare, situatie in care ati fi putut demonstra viabilitatea postului si refuzul nejustificat al unitatiii de invatamant. Anul acesta chiar nu puteti sa va titularizati pe 253 daca postul nu are viabilitate 4 ani (un ciclu de invatamant complet).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Titularizare gabyngr gabyngr A aparut in urma cu ceva timp o lege care permite suplinitorilor sa se titularizeze daca au obtinut nota de trecere, dar nu au avut post. In scoala mea ... (vezi toată discuția)