Buna ziua,
As avea o problema in legatura cu cei de la Cosmote. Problema mea este urmatoarea: Din motive personale, am neaparata nevoie de un listing cu apelurile primite pe cartela mea FROG. Din pacate, Cosmote nu ofera decat un desfasurator cu apelurile efectuate + mesajele trimise, in care nu apar si cele primite. M-am documentat putin, insa am citit ca aceste apeluri pot fit obtinute doar prin intermediul unui ordin judecatoresc, care implica o reclamatie la politie. Ideea este ca problema mea nu tine de politie, prin urmare eu nu imi pot permite sa inaintez o astfel de plangere.
Am sunat la serviciul de relatii cu clientii, insa cei de acolo au fost total inapti in a-mi oferi un sfat. Ei nu au acces la aceasta informatie, nu stiu nimic despre ordinul judecatoresc, plus ca am primit X explicatii in legatura cu faptul ca desfasuratorul primit contine doar apelurile efectuate si ca este IMPOSIBIL (mi-au subliniat acest cuvant) sa le obtin si pe cele primite.
Initial am vrut sa completez o cerere, insa domnisoara din magazinul Germanos de la Piata Unirii a fost extrem de nepoliticoasa, oferindu-mi doar o coala alba in locul unui formular standard (am completat cereri catre Cosmote in trecut, dar pe alta tema). Ma gandeam ca pot atasa o copie xerox a buletinului + cartela FROG + alte detalii (ultima reincarcare, etc) cererii pentru a dovedi ca aceasta imi apartine si ca solicit listing-ul pentru cartela proprie, asa cum se procedeaza in cazul unui desfasurator normal.
Am telefonat iarasi serviciului de relatii cu clientii pentru a intreba de un numar de inregistrare, insa mi s-a spus ca nu pot primi un astfel de numar, desi - citez - "COSMOTE te informeaza prin SMS, catre numarul tau de telefon COSMOTE sau orice alt numar de telefon mobil comunicat de tine in prealabil, despre numarul de inregistrare al reclamatiei tale depuse in scris prin oricare dintre modalitatile enumerate mai sus." (extras din:
[ link extern ] )
Stiu ca sediul central Cosmote este in interioul Atrium House, dar acolo sunt doar birouri, plus ca directorii nu au un program de audienta cu publicul. Am intrebat daca pot comunica cu un superior, dar mi s-a zis ca NU se poate - din nou, ca este IMPOSIBIL.
Plus ca cei din magazinul Magheru s-au comportat execrabil.
Nu am nici o idee despre cum as putea proceda. Problema mea este extrem de urgenta, si as dori sa obtin acel listing sub orice chip. Ma pot adresa ANPC-ului in acest sens? Cum in Romania nu exista un BBB, ANPC-ul pare cel mai potrivit. Nu imi pot permite sa angajez un avocat, iar de ordinul judecatoresc nici nu mai incape vorba. Ma gandeam sa trimit un email direct la sediul din Grecia, insa... nu cunosc prea multe detalii, sa nu mentionez cunostintele de limba greaca.
Ce ma sfatuiti sa fac? Din moment ce aceste apeluri primite pot fi obtinute prin intermediul ordinului judecatoresc, ele sunt stocate undeva, si din moment ce pot dovedi ca este cartela mea, nu vad care este problema.
As aprecia un raspuns cat mai curand!
O zi buna!