Din luna noiembrie lucrez in Bucuresti. Vin pe acasa eventuat cate un weekend la 2-3 saptamani, Am gasit in cutia postala o factura emise de Electrica Muntenia Nord de 740 lei pe motiv ca a fost defect contorul si asa au estimat ei pe ultimile 3 luni (adica ianuarie, februarie si martie). ori eu in aceste 3 luni am locuit in Bucuresti. Problema este ca nu am primit nici un document din care sa rezulte ca era defect contorul meu. Doar acesta factura. Cum as putea sa vad si eu (sa aflu) daca intr-adevar acel contor era defect sau cei de la Electrica vazand ca nu se mai consuma (eu fiind plecat) au tras concluzia ca e defect contorul ? Unde ma pot adresa ????????????
faceti o plangere la Autoritatea de Reglementare in domeniul Energiei. [ link extern ] /
eu am avut personal o problema similara si i-au amendat + au stornat factura
Contoru a fost schimbat in lipsa mea ....... fara sa-mi lase un bon de miscare in cutia postala macar. Acest bon de miscare a "aparut" dupa ce am fost eu la RENEL si am facut scandal. Pe acest bon e semnatura cuiva din bloc nu a mea.