avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 964 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Cum se declara veniturile pe 2014 pentru depunere ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Cum se declara veniturile pe 2014 pentru depunere dosar CCC

Buna ziua,

va rog respectuos sa ma ajutati cu cateva informatii de care am mare nevoie.
Detin un CMI din 2010 si sunt medic rezident cu contract de munca din ianuarie 2013.
Am nascut pe data de 3.03.2014.
Am beneficiat de concediu de maternitate in perioada 4.02.2014- 16.04.2014, doar de la locul de munca , desi am sperat ca mi se va calcula cumulat acest concediu de maternitate si ca PFA ( m-ar fi avantajat financiar mult mai mult), mi s-a spus ca daca sunt si salariata, nu mai pot achita acei 0,85%.
Acum problema mea este urmatoarea:
ca sa pot depune dosarul pentru crestere copil, in calitate de CMI, am depus declaratia privind veniturile realizate pe 2013 ( am platit si impozitul deja anticipat ca sa demarez mai degraba depunerea dosarului), dar cum ramane cu lunile ianuarie, februarie si martie 2014? Cum pot demonstra ca am avut venituri si ca CMI in aceste luni, pentru a se calcula la acordarea concediului de crestere copil?
Va multumesc foarte mult pentru amabilitatea si timpul acordat de Dvs pentru a-mi raspunde,

Cel mai recent răspuns: ana-cer , moderator 20:19, 28 Aprilie 2014
DIn Ordinul 1474/2011 pentru aprobarea Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor

Situatie:
În cazul persoanelor care realizeazã venituri din activitãţi independente şi ai cãror copii se nasc în cursul unui an fiscal cum se calculeazã veniturile realizate de acestea: se iau în calcul veniturile distribuite uniform prin împãrţirea venitului anual la numãrul de luni în care