Un client ne solicita ca pe documentele emise catre el (mai exact pe facturi) sa apara atat denumirea firmei mama, cat si denumirea sucursalei, fiecare cu datele sale fiscale.
In baza carei legi am voie sa fac acest lucru?
Potrivit art.74 din Legea societatilor comerciale nr.31/1990 actualizata,in factura si alte documente,emanand de la societate,trebuie sa se mentioneze :denumirea, forma juridica,sediul social, nr.din registrul comertului si codul unic de inregistrare. In situatia in care aceste documente sunt emise de o sucursala,trebuie sa se mentioneze si oficiul registrului comertului la care a fost inregistrata sucursala si nr.ei de inregistrare.
Lege
ContSters126274
Va rog sa-mi spuneti daca exista vre-o lege unde este specificat ca, chitantierul trebuie sa fie tiparit cu datele de identificare ale persoanei fizice sau ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.