avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Pastrare documente
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Pastrare documente

Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti care este perioada de pastrare a documentelor financiare(chitantiere,liste de inventariere,dispozitii de plata/incasare,deconturi,ordine de deplasare,extrase de cont,jurnale de contabilitate ,etc) si tehnice(caiet de procese verbale a sedintelor,diverse liste intocmite in anumite situatii altele decat financiare,etc.) intr-o institutie cu 2 angajati, ce legi trebuie sa consult in acest sens?
Va multumesc.

Cel mai recent răspuns: Adolfina Pop , Consultant fiscal 16:17, 9 Mai 2014
OMFP nr.3512/2008, prevede termenul de păstrare al documentelor financiar contabile

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Determinare venit impozabil intreprindere individuala cristina_71 cristina_71 Buna seara , pentru determinarea venitului impozabil la o intreprindere individuala se ia in considerare la venituri baza fara TVA si la cheltuieli baza ... (vezi toată discuția)
Perioada arhivare bonuri ambalaj - firma retail ada36 ada36 Buna seara, am o nelamurire bonurile de ambalaj sunt considerate documente nefiscale care este perioada de arhivare aa acestora? pot sa consider ca e ... (vezi toată discuția)
Arhivarea documentelor de resurse umane tudorache_alyna tudorache_alyna Buna ziua! Poate cineva sa imi dea cateva informatii referitoare la procesul de arhivare a documentelor de resurse umane, mai exact dosarele de personal, ... (vezi toată discuția)