Buna ziua.
Va rog sa-mi spuneti care este perioada de pastrare a documentelor financiare(chitantiere,liste de inventariere,dispozitii de plata/incasare,deconturi,ordine de deplasare,extrase de cont,jurnale de contabilitate ,etc) si tehnice(caiet de procese verbale a sedintelor,diverse liste intocmite in anumite situatii altele decat financiare,etc.) intr-o institutie cu 2 angajati, ce legi trebuie sa consult in acest sens?
Va multumesc.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.