avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 205 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Girant poprit, titular de credit....bine-mersi !
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Girant poprit, titular de credit....bine-mersi !

Povestea e urmatoarea. Tocmai am fost anuntat de departamentul resurse umane de la unitatea unde lucrez ca mi s-a infiintat o poprire pe salar in urma solicitarii unui executor bancar. Am girat acum cativa ani ( 6-7, nu mai stiu exact) pe cineva pentru un credit. Respectivul nu si-a platit ratele la timp, ajungand la un moment dat sa i se retina din salariu, fapt care mi se pare normal. Dupa un timp, din cauza unor probleme respectivul a parasit locul de munca. Apoi, probabil din cauza ca lui nu i se mai puteau retine bani, nemaifiind salariat, s-a instituit retinere pe salariul meu. Respectivul imi platea in mana banii care imi erau retinuti astfel ca nu mi-am facut probleme. Asta a fost acum 3 ani. Dupa un timp firma la care lucram si-a schimbat proprietarul si denumirea, cu toate ca fizic a ramas aceeasi. Retinerile au incetat, "noua" firma la care lucram neprimind nici o solicitare de retinere pe numele meu. Intre timp, mi-am schimbat locul de munca, acum 2 ani. mentionez ca, prieteni fiind, titularul de credit s-a angajat odata cu mine. Timp de 2 ani eu nu am primit vreo solicitare de plata, sau vreo instiintare de acest fel din partea respectivei banci. Pana acum cateva zile, cand , stupoare, mi se comunica de la depart. de resurse umane ca mi s-a infiintat poprire pe salar de catre executor bancar. Mentionez ca nu m-a anuntat executorul inainte ca va urma sa se intample acest lucru. Ceea ce mi se pare mai interesant e ca titularul de credit e bine-mersi....nefiind afectat de nici o poprire, cu toate ca lucram impreuna. Mi se pare mie sau ceva e cusut cu ata alba ?
Ultima modificare: Marți, 5 Mai 2009
simovi, utilizator