- angajatorul a trimis unui angajat
o decizie prin posta
- dupa 1 saptamana plicul s-a intors inapoi,
la angajator, cu mentiunea:
"Aviz.lipsa domiciliu".
- cum se poate comunica o decizie unui salariat, daca s-a intors plicul inapoi ?
Angajatul refuza sa o primeasca.
Cum se poate face dovada ca angajatorul a emis o decizie pt. acest salariat
si ca vrea sa i-o inmaneze ?
Eu consider ca, din moment ce ati trimis cu recomandata si plicul s-a intors, angajatorul a comunicat decizia respectiva salariatului (nu este imputabil angajatorului faptul ca omul nu se duce sa isi ia plicurile de la posta).
Ca angajator, am avut astfel de cazuri in instanta si nu mi s-a reprosat nimic (data comunicarii a fost considerata ultima zi de stationare a plicului la posta, in care salariatul ar fi putut sa ridice plicul).
Este important sa pastrati plicul.
Nu vad de ce sa cheltuiti cu comunicarea prin executor judecatoresc...
Ce cuprinde decizia, care e de fapt miza comunicarii si cu ce va afecteaza daca nu s-a comunicat efectiv?
Legislatia muncii nu a prevazut nici in trecut, dar nu prevede nici la acest moment in mod expres o astfel de obligatie in privinta comunicarii catre salariat a oricarei decizii de incetare a contractului individual de munca, deci pentru orice motiv.
In practica, angajatorul poate comunica decizia de incetare a c.i.m. prin orice alt mijloc de comunicare.
este vorba de o decizie de avertisment
prin care i se pune in vedere salariatului
ca in termen de 3 zile sa-si indeplineasca atributiile de serviciu
pt. ca altfel este afectata activitatea unitatii