Am 3 contracte cu RDS&RCS pentru internet si tv, din care 2 sunt pe o adresa iar al treilea pe o alta adresa. Pentru aceste servicii primesc 3 facturi diferite, bineinteles 2 pe o adresa si a treia pe cealalta adresa.
Problema este la plata acestor facturi... Fie ca incerc sa platesc online prin sistemul lor - Digicare, fie prin transfer bancar, NU pot plati doar una din aceste 3 facturi. Trebuie platite toate, sau doar ultima intr-o ordine stabilita de minunatii de la RDS&RCS.
Chiar luna trecuta am facut transfer bancar, in care am precizat foarte clar NUMARUL FACTURII, dar surpriza! Plata a fost inregistrata pentru o alta factura (ultima din ordinea stabilita de cei de la RDS&RCS).
Intrebarea mea este: exista vreun cadru legal pe baza caruia sa fac o reclamatie in acest caz? Nu mi se pare normal sa fiu constransa sa platesc ori toate facturile o data, ori o factura stabilita de ei.
Daca trebuie sa folosesc alt forum va rog sa-mi spuneti.
Nu exista un cadru legal special insa o astfel de problema trebuie sa-si găsească rezolvarea direct cu cei in cauza...Apelați in scris direct la conducerea RDS&RCS
Factura rcs-rds
Daniel1900
Anul trecut in data de 30 decembrie ceva in genul asta mi sa tras prin direct debit factura rcs-rds,pana aici tot normal ca in fiecare luna! Precizez ca am ... (vezi toată discuția)