Anul trecut in data de 30 decembrie ceva in genul asta mi sa tras prin direct debit factura rcs-rds,pana aici tot normal ca in fiecare luna! Precizez ca am cont la Raiiffaisen Bank si cu ajutoru lor platesc facturile la utilitati prin serviciul direct debit! Dar in data de 6 Ianuarie 2014 stupoare ca mi-au taiat cablu ca nu am platit factura! Dupa ce am dus extras de la banca ca am platit a mai durat 2 zile pana sa ma conecteze si acum cand a venit urmatoarea factura mi-a pus 20 de lei pentru reconectare! Eu consider ca am fost nedreptatit.....Ce pot face in situatia asta deoarece in perioada aia banca mia platit si vodafone si orange si gazu si cu nici una din ele nu au fost probleme...La cine ma sfatuiti sa ma duc sa fac o reclamatie? Aia 20 de lei nu sunt o avere dar vreau sa dovedesc ca am dreptate ca bani au plecat spre ei si mai departe nu ii vina mea! Multumesc!
Salut,
Si eu sunt in aceeasi situatie,
...am facut reclamatie scrisa pe mail din 07 ianuarie, nu mi-au raspuns...am mai facut una pe 31 ianuarie, imediat seara (pe 31.01) m-a sunat o domnita care a zis ca o sa verifice, iar astazi m-a sunat un domn care mi-a transmis ca pe mail nu o sa imi raspunda niciodata ca nu sunt obligati, ca in nu stiu ce lege scrie ca doar statul e obligat sa raspunda in scris...in fine dupa ce i-am spus de cateva ori ca nu inteleg de ce e vina mea si cum vede el cine este de vina, mi-a transmis ca dpdv RCS-RDS au procedat cum trebuie si ca nu am ce sa fac decat sa platesc taxa de reconectare si abonamentul la cablu tv in continuare (eu le-am cerut expres la telefon ca sa ma reconecteze a doua zi, adica pe 07 ianuarie, iar daca nu o fac sa nu ma mai reconecteze ca nu ma intereseaza abonamentul, nici tanti d ela telefon si nici cel care a venit si a tras alt cablu din nou nu i-a interesat si m-au reconectat, desi le-am cerut expres sa nu o faca)...si surpriza, la intrebarea cine este de vina pt. aceasta problema mi-a zis ca banca nu a operat la timp plata...in cazul meu ING Bank...eu am luat legatura cu banca care mi-a spus ca ei au o informare oficiala de la RCS-RDS ca nu se vor trage banii din direct debit pe 31.12.2013 ci pe 06.01.2014 si ca au primit facturile de decontare fix pe 06 ianuarie si atunci au si virat banii....
In concluzie RCS-RDS a actionat cu buna stiinta operand taierea calului tv, ca mai apoi sa poata percepe taxa de reconectare...daca pun pe masa toate dovezile necesare este vreun avocat interesat sa ii actionam in judecata?
PSȘ am si abonament de internet pe aceeasi factura, dar acesta a functionat fara intrerupere
Salut! Scuze ca raspund mai tarziu ca si tine! Da inteleg ,ca nu ii bine si mie la fel aproape mi-a spus banca Raiffeisen! Dar eu am depus reclamatie la protectia consumatorului! O sa vad ce fac aia si daca functioneaza ca si protectie in statul asta! IO seara faina! Tu pana la urma cum ai rezolvat?
Si eu sunt in aceeasi situatie. Am observat ca daca data scadenta e in week-end atunci plata se proceseaza in prima zi lucratoare DUPA data scadenta. De aici abuzul lor prin care taxeaza aiurea. Si eu ma vreau sa depun o reclamatie la Protectia Consumatorului ca de la ei nu am primit niciun raspuns coerent.