Clientul X nu a platit la timp ratele aferente ( doar 70% din rata pe o luna/in fiecare luna ). Luna in curs merge sa plateasca ( plata se face doar pe baza cardului ). In momentul in care introduce cardul se blocheaza si este instiintat ca cardul a fost retinut pentru FURT.
Suna la banca, nimeni nu stie cine se ocupa de asta si in cele din urma este instiintat ca banca a luat o noua hotarare si cei care nu au platit la timp vor fi executati si vor primi instiintari in termen de 24 de ore.
Nelamurirea mea este : Cum poate banca sa procedeze direct la o astfel de masuri in conditiile in care clientul NU A FOST INSTIINTAT NICI TELEFONIC NICI PRIN POSTA DE MASURA LUATA?Este cazul sa contactez un avocat devreme ce banca nu a instiintat clientul ca dosarul sau a fost preluat de o firma recuperare creante?
Poate fi banca trasa la raspundere pentru un astfel de abuz?Cum?
Tocmai aceasta este problema ca nu m-a sunat nimeni de la firma de recuperari, clientul X a sunat sa verifice de ce cardurile ( cu care putea sa platesca ) sau fost blocate. Asa a fost informat ca banca a luat anumite hotarari.
Este o rata de plata gen 300E din care clintul platea cat avea o data 100 alta data 200.
Telefonic a fost instiintat ca va primi o notificare de la banca.
De aceea intreb ce se poate face in situatia aceasta si cum poate clinetul trage baca la raspundere?
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Proprire de salariu
ank2010
buna seara va rog mult de tot sa ma lamuriti in urmatoarea problema.daca am un credit de nevoi personale si 2 carduri la banca X nu am mai achitat de vreo 2 ... (vezi toată discuția)