avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Fals in acte
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Fals in acte

Lucrez la o gradinita particulara din iulie 2013,in noiembrie 2013 am ramas gravida,iar in februarie 2014 mi-au facut contract de munca cu o norma de 8 ore,salariul brut 850 de lei,intr-e timp am verificat contractul de munca la fortele de munca si am descoperit ca am contract de 4 ore,desi in mana am primit un contract de 8 ore pe o durata de 5 luni.Ce pot face in cazul asta?
In data de 12 mai 2014 m-am simtit rau iar doctorul mi-a recomandat un repaus,si inca sunt in medical,pe data de 30 mai 2014 era zi de salariu adica plata se face in perioada 1-15 mai,iar eu aveam o saptamana de lucru normal si o saptamana de medical,si nu au vrut sa imi dea banii sustinand ca la mine plata se face altfel acum daca sunt in medical,si ca abia pana pe 15 iunie imi pot lua banii.Era normal ca macar sa imi dea banii pe saptamana lucrata normal iar restul de medical sa se calculeze separat? Si din cauza asta le-am zis k vreau sa imi dau demisia incepand cu data de 2 iunie,iar ei mi-au zis k este spre binele meu sa imi dau demisia incepand cu data de 30 mai chiar daca sunt in medical pana pe 31. Este normal asa ceva?
Ultima modificare: Sâmbătă, 31 Mai 2014
predicelancuta, utilizator
Cel mai recent răspuns: DinuX , utilizator 09:59, 25 Iunie 2014
Faceti o sesizare la ITM, se vor verifica cele spuse de dvs. si veti primi un raspuns cu cele constatate si masurile luate.
@ predicelancuta

Cum ati descoperit ca aveti c.i.m. cu timp partial?
Am verificat contractul la fortele de munca.
1. Mergeti la angajator si explicati-i situatia. In functie de ce va spune acesta, puteti actiona in consecinta.