avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1103 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Transformare PFA in functionar public
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Transformare PFA in functionar public

buna ziua
de aproximativ un an de zile lucrez ca pfa pentru o primarie fiind absolventa de facultate silvicultura şi absolventa a unui curs agricol si postul pe care lucrez este cel de referend agricol, anul acesta am sansa sa se scoata postul la concurs
as vrea sa stiu care sunt criteriile de salarizare si unde m-as incadra eu?
care ar fi treapta de debutant sau care?
se va tine cont de anul anterior in care am fost angajata sau nu?
Ultima modificare: Vineri, 6 Iunie 2014
ioana_yna, utilizator
Cel mai recent răspuns: ecaliopi , utilizator 17:55, 8 Iunie 2014
Desfasurarea activitatii anterior organizarii acelui concurs in baza a ce ati efectuat-o, c.i.m. sau alt tip de contract?
Cred ca ati infiintat o ,,pfa'' si ati incheiat un contract de colaborare, prestari servicii, cu primaria. Nu este vechime in cadrul primariei. Daca postul se scoate la concurs, veti vedea care sunt cerintele acestuia, din anunt, si daca indepliniti conditiile de participare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Administratie locala Mirela28 Mirela28 Am o colega nelamurita...este angajata ca referent cl III, gradul superior, treapta 2 (contabil) iar acum a fost creat in orgamigrama un post de inspector ... (vezi toată discuția)
Organizarea ilegala a unui concurs intr-o primarie, in urma reorganizarii georgeandrei georgeandrei Buna ziua, Va prezint urmatoarea speta: Dna. X, in 2006, sustine un concurs pentru ocuparea functiei de consilier debutant la compartimentul contracte dintr-o ... (vezi toată discuția)