Forma juridica a societatii este societate comerciala cu raspundere limitata cu asociat unic Consiliul Local Municipal, detinator al tuturor partilor sociale.
Incepand cu luna aceasta a incetat contractul de mandat al administratorului unic al societatii noastre, in urma unei hotarari prin voturile Adunarii Generale, in acelasi timp fiind imputernicita o persoana din cadrul societatii pentru semnarea anumitor acte. Deci se impune a avea un nou administrator la conducerea societatii, sens in care ni s-a impus de catre asociatul unic - Consiliul Local, demarea masurilor, expunere de motive si proiect de hotarare, cu care sa intram in sedinta ordinara ce va avea loc la Consiliul Local.
Si astel m-am gandit la doua variante pe care nu sunt sigura.
1. Sa facem un proiect de hotarare pe care sa-l propunem spre aprobare, pt numirea unui administrator interimar , pana la indeplinirea procedurilor prevazute in OUG 109/2011, privind selectia, evaluarea....etc proceduri care nu stiu cum s-ar pune in practica in continuare, aceasta ordonanta mi se pare extrem de greoaie,........iar la aceasta varianta 1 cred ca nu ar fi nevoie de un contract de mandat fiind de vorba de un interimat.
2. A doua varianta ar fi numirea directa a unui administrator, cu un contract de mandat pe o perioada determinata de 4 ani, dar care cred ca nu se pliaza pe OUG 109/2011.
In consecinta va rog tare mult sa ma ajutati cu un punct de vedere, temei juridic, orice, pt ca nu stiu de unde sa pornesc fiind depasita de situatie si sub presiunea timpului. Va multumesc#-o