Buna seara. La societatea noastra consiliul local este asociat unic. S-a numit un administrator al societatii in baza OUG 109/2007, care a trecut de procedura initiata de 3 dintre membrii AGA - consilieri locali, respectiv analiza dosar si interviu. Avand in vedere rezultatul cu candiatul admis, societatea a demarat printr-o hotarare adoptata in sedinta consiliului local numirea pe functie a respectivului precum si aprobarea contractului de mandat al acestuia pe o perioada de 4 ani, depus ca anexa la aceasta hotarare.
Pana aici totul este frumos si clar, insa presedintele de sedinta semnaza doar hoatarea nu si anexa la aceasta- contractul de mandat.
In aceste conditii este valabil acel contract de mandat semnat doar de catre mandatar si stampilat de societate, fiind o anexa a hotararii in baza cauia s-a adoptat contractul, aceasta fiind semnata de presedinetele asociatilor consiliului local in numele acestora??
Totodata se prevede in contract ca acesta va fi depus la orc impreuna cu semnaturile partilor.
Va multumesc, astept parerile Dvs.