Sa clarificam situatia,pentru ca se discuta in necunostiinta de cauza
Atestatele de prestare a activitatii de administrator de imobile emise in perioada 2003-2007 in conformitate cu disp HG nr 400/2003 au avut perioada de valabilitate de 3 ani , in confomitate cu HG 400/2003.
Conform HG nr 781/2006 s-a modificat perioada de valabilitate a atestatelor.
Perioada de atestare este nedeterminata si este prevăzută de art. 71 al. 1: ”
atestatul de administrator de imobil se eliberează pentru o perioadă nedeterminată
nu si conditiile de obtinere a atestatului.
Prin urmare, atestatele de administrator eliberate ulterior anului 2007 au valabilitate nedeterminata,sunt valabile pe intreg teritoriul national-indiferent care autoritate locala l-a emis si cuprind datele de identificare ale titularului si ale autorităţii emitente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare la data la care acestea au fost emise, respectiv la nivelul anilor 2004-2007=HG 400/2003, cu modificarile aduse prin HG 1386/2003, HG 781/2006 si Legea 230/2007.
Revenin la subiect,evident sanctiunea se aplica si se suporta de catre persoana a carui atestat a expirat
Acesta avea obligatia sa solicite autoritatii emitente ,fie sa completeze valabilitatea atestutllui vechi-conform dispozitii in vigoare,fie sa elibereze nou atestat cu valabilitate nedeterminata