Buna ziua.
Acum 2 luni am achizitionat un telefon mobil Samsung Galaxy S4 mini de la un operator de telefonie mobila din Buc., impreuna cu un contract de 23 euro/luna timp de 2 ani.
La numai cateva zile de la utilizarea telefonului am constatat ca am probleme cu semnalul, m-am prezentat la magazinul respectiv si nu au stiu sa imi spuna despre ce este vorba. Precizez ca am 3 colegi de birou cu acelasi tip de telefon, dar nu au probleme de genul acesta. Mai mult decat atat, datorita faptului ca telefonul probabil cauta semnal mereu, bateria ma tine doar 7-8 ore, in conditiile in care nu am niciun fel de aplicatie activa si nici nu folosesc internetul absolut deloc.
Ce pot face in aceasta situatie? In baza garantiei se poate elibera un telefon nou? Ideea este ca nu as vrea sa il las in service la Samsung, pt ca nu am certitudinea ca ulterior voi ridica telefonul nou pe care l-am schizitionat sau ca nu i-au fost inlocuite alte componente noi.