avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1014 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Acreditare seviciu social la primarie
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Acreditare seviciu social la primarie

Conform Legii nr.197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale si a
H.G nr.118/2014 de aprobare a Normelor de aplicare a Legii, serviciile sociale se acrediteaza, respectiv este vorba in intrebarea mea de serviciul social din cadrul unei primarii de comuna.Trebuie sa inaintez mai intii cererea de acreditare a furnizorului de servicii sociale cu documentatia respectiva la care, conform alin.(6),lit a) al art.8 din Norme - trebuie anexat”CV-ul unei persoane cu experienta/calificare in managementul serviciilor sociale sau in domeniul asistentei sociale”.Cum la primarie asistentul social a iesit la pensie din 2010 postul a ramas vacant si nu s-a mai putut angaja persoana pe acest post datorita legislatiei .O parte din atributiile postului au fost date secretarului comunei si a fost angajata pe perioada determinata si o persoana cu contract de prestari servicii.Intrebarea mea este daca la documentatia de acreditarea a furnizorului de servicii sociale se poate atasa CV-ul secretarului comunei,s-au ce solutie exista pentru rezolvarea acestei situatii? Multumesc pentru intelegere.
Conform Legii nr.197/2012 privind asigurarea calitatii in domeniul serviciilor sociale si a
H.G nr.118/2014 de aprobare a Normelor de aplicare a Legii, serviciile sociale se acrediteaza, respectiv este vorba in intrebarea mea de serviciul social din cadrul unei primarii de comuna.Trebuie sa inaintez mai intii cererea de acreditare a furnizorului de servicii sociale cu documentatia respectiva la care, conform alin.(6),lit a) al art.8 din Norme - trebuie anexat”CV-ul unei persoane cu experienta/calificare in managementul serviciilor sociale sau in domeniul asistentei sociale”.Cum la primarie asistentul social a iesit la pensie din 2010 postul a ramas vacant si nu s-a mai putut angaja persoana pe acest post datorita legislatiei .O parte din atributiile postului au fost date secretarului comunei si a fost angajata pe perioada determinata si o persoana cu contract de prestari servicii.Intrebarea mea este daca la documentatia de acreditarea a furnizorului de servicii sociale se poate atasa CV-ul secretarului comunei,s-au ce solutie exista pentru rezolvarea acestei situatii? Multumesc pentru intelegere.

Alte discuții în legătură

Nevoia de regulamnt de ordine interioara adriana popita adriana popita pentru acreditarea servicilor sociale ale unei fundatii este necesar si Regulamentul de Ordine interioara sau ajunge doar Regulamentul de organizare si ... (vezi toată discuția)
Secretar comuna spor 25% asistenta sociala comuna2007 comuna2007 Sunt secretar comuna, am primit spor asistenta sociala 25%, incepand cu luna decembrie 2015, dar in urma neavizarii unor dispozitii care erau in afara legii, ... (vezi toată discuția)
Ce aprobari/avize am nevoie pentru deschiderea unei crese? Maggie07 Maggie07 Buna ziua, Planuiesc sa deschid o cresa in Romania, de mici dimensiuni (la inceput), si as dori sa stiu care sunt aprobarile de care am nevoie, dat fiind ... (vezi toată discuția)