Asociatia de locatari probabil a incehiat cu o firma privata un contract de verificasre instalatie gaze anuntul privind verficarea fost pus doar cu 2 zile inainte de verificare
La verificare desigur nu s-au gasit toti locatarii unii fiind in concediu altii plecati cu munca in strainatate etc.
Drept masura aceasta firma care pe net apare oficial ca monteaza aparate aer conditionat a oprit functonare gaz la tot bloc.
Ce este de facut avand in vedere ca nu cred ca este posibil ca toti locatarii sa vina imediat?
:offtopic:Cand am sunat cu o problema spunand ca este miros de gaz le-a luat o saptamana sa vina .
Nu este cam excesiv aceste lucruri sau chiar abuzive ?
Verificarile la 2 ani si reviziile la 10 ani s-au facut dintotdeauna. Ca nu-si mai aduce aminte cineva, asta este alta problema...
Inchiderea gazelor la o asemenea actiune nu e bataie de joc, ci o procedura menita tocmai sa responsabilizeze proprietarii pentru propria lor viata, responsabilitate pe care adesea o pun in cui pentru sume derizorii comparativ cu eventualele pierderi.
Verificarea instalatiei se face cu aparate cu senzori, nu cu apa si sapun.
Odata verificata instalatia si remediate locurile deteriorate, aceasta este asigurata pana la urmatoarea verificare. Daca totusi in acest interval de timp se sesizeaza miros de gaze, se anunta Distrigaz care vine instant si inchide gazele pana la remedierea avariei, nu firmele de verificare.
@elga50, nu stiu care e problema, ori eu nu sunt explicita in postare, ori dvs. nu vreti sa intelegeti ce vreau sa spun. [EDIT]
1. Verificarea s-a facut cu "aparate cu senzori", doar era Distrigaz.
2. Vecinul meu, pentru ca nu avea aparate speciale, a verificat cu ce a putut si el ( apa cu sapun)
3. Cand a anuntat Distrigazul, acesta le-a dat nr. de telefon a unei firme agreate de ei, sa remedieze defectiunea. Asa-i la noi, pe langa cei mari mai mananca o painica si ai mai mici dar cu relatii.
Acum am fost mai clara?
Cand am reclamat la Distrigaz (telefonul de urgenta) miros de gaze pe holul blocului, au venit de la Distrigaz si au inchis gazele, sugerandu-ne sa contactam o firma agreata ANRE care sa remedieze defectiunea si apoi, acea firma deschide gazele pe raspunderea ei, in acelasi timp comunicand si trimitand niste documente referitoare la incident la Distrigaz.
Asta e fluxul, cel putin aici, in Bucuresti.
Daca cineva sesizeaza miros de gaz anunta la DISTRIGAZ, care vine si inchide si sigileaza fie toata coloana de gaz, fie doar a celui care a sesizat miros de gaz in apartament.
NU REPARA NIMIC!!
De desigilat si reparat se ocupa doar firmele agreate de ei, acestea vin si desigileaza, repara ce este de reparat si fac un Proces Verbal pe care il depun la DISTRIGAZ (cu serie, numar sigiliu), iar un exemplar din acest PV il lasa proprietarului sau administratorului (daca este parte comuna).
DISTRIGAZ nu se ocupa de retelele din condominii (acestea sunt parte comuna a proprietarilor), ei repara doar ce este pana in contoare, cum nici APANOVA nu repara in subsolul condominiilor.