avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1108 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Sfaturi pentru un nou Intreprinzator
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Sfaturi pentru un nou Intreprinzator

Buna ziua! Va rog daca se poate sa ma ajutati cu niste sfaturi. Va multumesc anticipat.
Doresc sa deschid un magazin cu diverse lucruri second hand(folosite) in principiu haine si incaltaminte cumparate en gross la sac(pret per kg). Daca cumva iau marfa din exteriorul Romaniei imi mai trebuie alte acte decat factura ca sa o pot vinde aici in Romania? De asemenea daca cumpar produse si le vand mai scump la mine in magazin pot baga produsele la vanzare doar pe baza bonului? Eventual chiar din afara romaniei? As dori sa lucrez ca vanzator eu si sotia.
M-am gandit sa deschid un II. Nu prea ma pricep la normele fiscale. Am mai avut PFA exact asa cu norma de venit si mi s-a parut cam costisitor dar foarte comod referitor la registre,declaratii,etc.
La II nu stiu cum se procedeaza.Am inteles ca poti avea angajati. Norma de venit pentru codul caen unde vreau sa deschid este foarte mare dupa parerea mea. E undeva la 13000 ron anual. Genereaza foarte mari costuri dupa cum am socotit.
Asa ca m-am gandit sa ma orientez pentru impozitarea cealalta, dupa ce scazi cheltuielile.