Am avut un contract de livrare si montaj parchet incheiat intre o societate comerciala si firma la care lucrez. Colaborarea dura de ceva timp, asa ca atunci cand am avut nevoie sa achizitionez parchet pentru casa mea proprie, societatea respectiva s-a oferit si eu am acceptat. Din pacate am apucat sa ii platesc cele doua facturi profeorme transmise pe mail (una de avans, a doua finala unde se vede avansul achitat prin stornarea valorii de avans pe factura), fara a primi contractul sau facturile fiscale in original. Acum refuza sa imi predea parchetul, contractele si facturile fiscale. Eu am dovada achitarii celor doua facturi - plata efectuandu-se prin transfer bancar. Cum pot proceda pentru recuperarea sumelor achitate? Am inteles ca ar trebui sa ii transmit intai o notificare si dupa aceea sa il dau in judecata. Exista o cale mai scurta pentru recuperarea datoriei? Daca nu doreste sa ridice notificarea transmisa prin curier?
Multumesc mult pentru ajutor,
Cu stima,
Antoanela
Multumesc pentru raspuns. Din pacate acest aspect nu poate fi luat in considerare, societatea respective conditionand livrarea parchetului catre mine prin acceptarea de catre mine a unor situatii de plata nereale catre firma la care lucrez. Ori acest lucru nu se va intampla niciodata.
Un alt raspuns va rog frumos?
Multumesc
Va mulțumesc pentru răspuns. Firma exista. Am plătit facturile deoarece aveam o relație contractuala cu aceasta firma unde beneficiar este firma la care lucrez. Este rea vointa. Așa cum spuneam, imi conditioneaza livrarea mărfii de acceptarea (mea) unor situații de lucrări pe care apune ca le-a efectuat pentru firma la care lucrez. I-am transmis o notificare cu confirmare de primire si i-am acordat 10 zile calendaristice sa imi livreze parchetul. După aceea il voi da in judecată. Il pot obliga prin ordonanța prezidentiala? Multumesc