avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 806 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Despagubiri firma de telefonie mobila
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Despagubiri firma de telefonie mobila

Buna ziua.Am abonament pe persoana juridica la telefonie mobila.In 2012 mi-am achizitionat un smartphone pe firma si la noul contract pe care l-am facut mi-au dat in folosinta 5 cartele cu numere de telefon care sa faca parte din abonament.contractul l-am facut in data de 11 iulie 2012 normal era ca tot in 11 iulie 2014 sa aiba data de inchidere a contractului. deoarece aceste 5 cartele imi erau inutile si mai si plateam pentru ele am hotarat sa le opresc din folosinta la data terminarii contractului. am sunat la serviciul ,,clienti,, si m-au informat ca data de inchidere a contractului va fi 10 august 2014 .zis si facut m-am prezentat la un punct de lucru al celor cu telefonia,am facut o cerere in care am cerut denuntarea contractului incepand cu data de 10 august 2014.s-a trimis prin fax si am primit si numar de inregistrare.luna aceasta pe 11 iulie firma de telefonie ma informeaza ca s-au suspendat cele 5 cartele conform cererii mele.m-am bucurat ca le-au suspendat mai devreme.stupoare! primesc factura de luna aceasta emisa pe 12 iulie in care mi se cere cate 100 euro pentru fiecare numar de telefon aferent lunii care a mai ramas pana la 10 august. mi am citit cererea din nou ,scrie clar ca cer inchiderea contractului cu data de 10 august dar totusi ei o fac incepand cu 10 iulie si mai cer si despagubiri.gresesc eu undeva? ce ar trebui sa fac ca si eu sunt firma ca si ei si pentru faptul ca au gresit vreau eu sa le cer eu despagubiri lor ca m-au lasat fara telefoane.? va multumesc.
Cel mai recent răspuns: valysa , utilizator 20:24, 14 Iulie 2014
Trimiteti copie dupa cererea dvs cea cu nr de inregistrare, copie dupa contract si cereti-le explicatii. Poate fi vb de o greseala si sa rezolvati simplu, daca aveti dreptatesi totusi nu se rezolva, va trebui sa va adresati instantei.

multumesc mult!
La ei acel termen de 30 de zile e ca un preaviz pe care il faceti dumneavoastra. De aceea s-a mai prelungit cu inca o luna fata de data cand ati depus cererea de renuntare la serviciul oferit, cu tot ce inseamna obligatii contractuale si facturare.
Daca cumva suma de plata apare mai mare decat va venea intr-o luna normala, urmati sfatul si solicitati informatii la sediul operatorului de telefonie.
eu am depus cererea in iunie pe 19,are 2 luni de preaviz nu una.!nu inteleg de ce se prelungeste.?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract orange teacherios teacherios In spetembrie anul trecut am vrut sa inchid un contract (contract care il aveam de vreo 5 ani) cu Orange. Am sunat din Septembrie pana in Ianuarie de vreo 10 ... (vezi toată discuția)
Achizitie servicii din anglia (intracomunitare?) drbarbu drbarbu In luna Mai 2012 am platit online un serviciu de publicare de aplicatii pentru smartphone-uri. Furnizorul se afla in Londra, Anglia. Acesta inca nu mi-a emis ... (vezi toată discuția)
Pensionare anticipata din 2007 alissaa alissaa Buna ziua, Aveti cumva informatii referitoare la conditiile de pensionare anticipata dupa aderarea la UE? Mama mea ar putea sa se pensioneze anticipat, dar ... (vezi toată discuția)