avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 323 soluții astăzi

Joi, 10 aprilie, are loc evenimentul: Diurne 2025 - Regimul fiscal și juridic al indemnizațiilor pentru munca în deplasare. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Grila salarizare asistenta UPU cu studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Grila salarizare asistenta UPU cu studii superioare

Buna ziua,
am o problema,lucrez ca asistenta la spital judetean la urgente de 11 ani
am absolvit facultatea de asistenti generali 4 ani,anul trecut.
am depus o cerere prin luna octombrie pentru schimbarea grilei de salarizare pentru asisent general diplomat licentiat,prin luna mai am mai depus o cerere si am cerut raspuns in scris,in luna iunie am primit un raspuns de la spital ca nu s-a semnat contractul cu casa de asigurari de sanatate si pana atunci nu poate mari salariul.
in luna iulie s-a semnat contractul cu casa si mi s-a transmis sa mai astept cateva luni ,ca nu sunt bani ca nu e obligatoriu......
Eu lucrez la urgente am inteles ca nu sunt platita de primarie ci de ministerul sanatatii,de ce se nu mi se dau banii cuveniti,ar trebui sa fac sesizare la minister?
chiar nu stiu ce sa fac ,va rog o indrumare
la asistentele de la salvare (platite tot de minister )li s-au dat banii in luna urmatoare depunerii cereri,nu credeti ca e un abuz

Alte discuții în legătură

Sistemul sanitar ...drept salarial ContSters57911 ContSters57911 Buna ziua, Sunt angajata la un Spital Judetean de Urgenta, functia de asistent medical. Am absolvit in 2002 Colegiul Universitar Medical din cadrul UMF- ... (vezi toată discuția)
Recunoastere drepturi studii si salariale didilinar didilinar Va supun atentiei o problema personala,legata de locul meu de munca. Impreuna cu doua colege am urmat studiile unei facultati de asistenti medicali generalisti ... (vezi toată discuția)