De Sambata trecuta sunt "fericitul" posesor al unui abonament Optim Nelimitat achizitionat impreuna cu un telefon mobil cu plata unui avans si a apoi 12 rate egale. Pana aici toate bune si frumoase.
Problema intervine in momentul in care trebuie sa utilizez reteaua, adica abonamentul propriu zis, NU am semnal bun, asta insemnand ca nu sunt auzit de interlocutorul cu care vorbesc si mi se mai si intrerupe convorbirea. Am probleme si pe partea de date, internetul nu imi functioneaza peste tot, a functionat bine o zi cand au activat roamingul de date insa in acea zi s -au terminat si acei 100 mb permisi in Roaming, limita de 100 Mb pe care nu au anuntat-o.
I-am contactat si am cerut modificarea abonamentului de la 7 euro la un abonament de 2 euro deoarece nu vreau sa platesc niste bani pe un serviciu de care nu ma pot folosii si nici nu vreau sa renunt la pachet caci banuiesc ca aceste probleme se vor rezolva intr-un interval de aproximativ un an.
Raspunsul primit de la ei a fost ca daca vreau sa trec pe un plan tarifar inferior trebuie sa platesc o taxa pe care au denumit-o "diferenta dintre taxele de utilizare retea".
E legala o astfel de taxa? Chiar daca e trecuta in contract. Un contract ale carui clauze nu au fost discutate/negociate cu mine. Un contract predefinit/standard al furnizorului.
Roaming
ic
Buna ziua,
Sotul meu sta plecat cate o luna in olanda si 1 saptamana revine in romania.Pentru a putea comunica foloseste o cartela de la Vodafone ... (vezi toată discuția)