avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1091 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... BCR Asigurari
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

BCR Asigurari

Buna ziua,

Sotul meu a contractat un credit acum 7 ani si a fost obligat la incheierea unei polite de asigurari de viata la BCR Asigurari.

Acesta a decedat in urma unui accident, am trimis toate documentele necesare pt dosarul de dauna la sediul BCR din Bucuresti prin posta cu confirmare de primire.

Desi in polita era mentionat ca se va comunica un raspuns in termen de 10-30 zile de la primirea actelor, acestia nu au trimis absolut nimic, mai rau decat atat nu raspund la telefon si nici la email.

Sa inteleg ca trebuie sa consider dosarul respins si sa fac actiune direct in instanta daca firma de asigurari nu trimite niciun raspuns?

Vă multumesc!
Cel mai recent răspuns: GRECU | GORDE - Avocati , Avocat 10:15, 1 Septembrie 2014
vedeti cu ce asigurare lucreaza BCR-ul....si acelei societati trebuie trimis dosarul .
Dosarul trebuie trimis direct la Bucureşti la sediul central, cei din judet nici macar nu au vrut sa-l primeasca.....
ar fi trebuit sa i-a la cunostiinta macar despre acel dosar cei de la banca de unde s-a ridicat creditul .
interesul lor este sa-si recupereze creantele nu sa folosesca asigurarea .
daca a fost trimis dosarul cu confirmare de primire , si ati primit confirmarea , inseamna ca dosarul a intrat in analiza , si la cate probleme au bancile , probabil veti primii raspuns mai tarziu .
Daca sunteti convinsa ca documentele trimise sunt in totalitate conform indicatiilor din conditiile de asigurare (ar fi trebuit sa completati niste documente-tip furnizate de asigurator), atunci somati/notificati asiguratorul (posta/fax inclusiv e-mail) sa va raspunda in baza prevederilor din polita.In afara de certificatul de deces, trebuia sa fi semnat/trimis avizarea producerii evenimentului si cererea de despagubire, pentru care ar fi trebuit sa primiti un nr. de dosar de dauna.
Buna ziua,

Din pacate aceasta este practica majoritatii asiguratorilor - de a nu raspunde la cererile de dauna.
Avand in vedere ca este si interesul BCR sa incaseze asigurarea ar trebui sa mai insistati la banca sa solicite ei un raspuns. Daca nu aveti nici un rezultat, ar trebui sa le trimiteti o notificare prin care sa le solicitati plata despagubirii si daca nu se conformeaza, sa introduceti actiune in instanta prin care sa fie obligati la plata despagubirii + penalitati de intarziere, alte daune si cheltuieli de judecata. Suplimentar, ati putea sa adresati o sesizare la ASF.
De asemenea, doresc sa va spun ca in cazul in care sotul Dvs. a decedat intr-un accident rutier, aveti dreptul la daune morale pe care le puteti solicita de la asiguratorul soferului vinovat.
Succes!

Alte discuții în legătură

Ajutati-ma cu un raspuns urgent va rog!!! decedat cu credite, polita asigurare de viata respinsa de banca alexaalexandra alexaalexandra Fratele meu in varsta de 41 de ani a decedat in data de 27 ianuarie 2013,avea rate la 3 banci BRD,BCR si CEC,avea asigurare de viata la toate 3 bancile.in data ... (vezi toată discuția)
Credit ipotecar, situatie critica in relatie cu banca mady_geo86 mady_geo86 In anul 2005 tatal meu a facut un credit ipotecar pentru a-si cumpara un apartament cu 2 camere, care bineinteles avea si o asigurare de viata. Din pacate anul ... (vezi toată discuția)